1.000 de magazine Zara, Bershka și Pull&Bear se ÎNCHID. Moda, LOVITĂ de pandemie

Foto: Agerpres
Foto: Agerpres

Compania Inditex, care deține Zara, Bershka sau Pull&Bear, a anunțat că va închide 1.000 de magazine mici în următorii 3 ani pentru a face loc magazinelor online și celor mari.

BBC transmite că Inditex este gata să cheltuiască 900 milioane euro pe an, timp de 3 ani, pentru a se recupera din pierderile masive din timpul restricțiilor impuse de autorități. Astfel, compania a avut prima pierdere trimestrială din istorie, de peste 400 de milioane de euro.

Accentuarea tendinței deja existente

„Carantina accelerează trendurile existente, forțând retailerii să realizeze începutul erei digitale”, a spus analistul Sophie Lund-Yates. „Deținătorii Zara lucrau deja la îmbunătățirea capacităților online, însă restricțiile au dus la grăbirea acțiunilor”.

Astfel, după ce vânzările online au crescut cu 95% în aprilie, compania se așteaptă ca partea online a vânzărilor totale, care este la 14% în acest moment, să crească până la 25% în 2022.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel