Dacia a decis rechemarea în service a 10.000 de modele Sandero, din cauza unor posibile probleme la motor.
Acțiunea vizează aproximativ 10.000 de unități care au fost comercializate pe piețele europene după lansarea oficială din urmă cu mai bine de un an. Dintre acestea, 1.366 de unități aparțin unor proprietari români, iar în cazul acestora s-a și demarat procesul de remediere. Cele mai multe Sandero cu probleme se regăsesc în Franța (cca. 2.000).
Constructorul din Mioveni a anunțat că modelele vizate prezintă o problemă la nivelul conductei de alimentare cu benzină. Dacă această conductă nu este fixată bine, se poate desprinde provocând scurgeri de combustibil în compartimentul motor. Defecțiunea prezintă un risc mare de incendiu, scrie Promotor.ro.
Timpul de aşteptare pentru un automobil Dacia Sandero, un model low-cost popular, a ajuns acum la şase luni, a declarat vineri directorul financiar de la Renault, Clotlide Delbos, informează Reuters.
De asemenea, Clotlide Delbos a spus că la finele lunii septembrie carnetul de comenzi al grupului Renault a atins cel mai ridicat nivel din ultimii 15 ani, fiind echivalent cu vânzările pentru 2,8 luni.
Anterior, în comunicatul privind rezultatele pe trimestrul trei, publicat vineri, Renault a anunţat că, pentru ansamblul anului, se aşteaptă o pierdere de producţie de circa 500.000 vehicule din cauza crizei globale a semi-conductorilor. Clotlide Delbos a precizat că vizibilitatea managerilor Renault cu privire la deficitul de cipuri în trimestrul patru este 'în continuare foarte redusă din cauză că informaţiile care vin de la furnizori sunt nesigure'.
Delbos a adăugat că criza de cipuri ar trebui să se mai diminueze la finele anului, odată cu încheirea carantinei în Malaezia, un important centru global pentru producţia de cipuri, dar livrările de semiconductori vor rămâne limitate o mare parte a anului 2022.
Criza de cipuri, utilizate de o mare parte din componentele unui automobil de la senzori de frână la sisteme de entertainment, a determinat constructorii auto din întreaga lume să reducă şi chiar să suspende producţia, ceea ce a dus la majorarea preţului vehiculelor.
În trimestrul al treilea, cifra de afaceri a Renault Group s-a ridicat la 8,987 miliarde de euro, în scădere cu 13,4% faţă de cea înregistrată în perioada similară a anului precedent, în contextul în care vânzările mondiale au scăzut cu 22,3% în ritm anual, până la 599.027 vehicule.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News