”2 Corona cumpărate, 1 Mort Subite oferită'', reclama unui comerciant belgian inspirată de coronavirus

Un comerciant care vinde în sistem de franciză berea unui renumit brand belgian a decis să apeleze la umor pentru a-şi promova sortimentele puse în vânzare, cu ajutorul unei reclame care ironizează epidemia de coronavirus.

Este fără îndoială prima "glumă belgiană" făcută pe seama coronavirusului de la începutul crizei, iar autorul său este un comerciant care a dorit să promoveze două beri cunoscute publicului larg: Corona şi Mort Subite.

"Vaccinul momentului... 2 Corona cumpărate, 1 Mort Subite oferită", este mesajul scris pe un panou amplasat lângă un raft cu sticle de bere într-un magazin "Shop & Go", franciză a lanţului belgian Delhaize.

"Reputaţie"

Deşi o fotografie cu această reclamă inspirată din universul "umorului negru" a făcut turul reţelelor de socializare şi a fost preluată de mai multe companii mass-media, ea nu a fost pe placul grupului Delhaize.

"Un comerciant independent a propus această acţiune comercială, noi nu eram la curent cu ea", a declarat pentru RTBF un purtător de cuvânt al grupului.

"Reclama nu corespunde valorilor şi viziunii grupului Delhaize. L-am contactat pe comerciantul afiliat, i-am cerut să oprească această acţiune şi să şteargă conţinutul publicat pe Facebook (...) Avem o mare responsabilitate faţă de sănătatea clienţilor noştri. Iar o acţiune precum aceasta poate să ne afecteze reputaţia", a adăugat acelaşi purtător de cuvânt.

Nu este cunoscut deocamdată magazinul belgian în care a fost afişată această promoţie.

Până marţi, 15 persoane diagnosticate cu Covid-19 au fost raportate în Belgia, conform Agerpres.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel