Sute de români, inclusiv copii mici și elevi, blocați 24 de ore pe aeroportul din Malmo, după anularea zborului Wizz Air. "Au fost lăsați să doarmă pe betonul rece"

Sursa foto: Captura foto Antena 3 CNN
Sursa foto: Captura foto Antena 3 CNN

Peste 200 de pasageri au rămas blocați în aeroportul din Malmo peste 24 de ore.

Peste 200 de pasageri ai zborului Wizz Air cu ruta Malmo-Cluj Napoca au rămas blocați în aeroport peste 24 de ore. Avionul care ar fi trebuit să decoleze de pe aeroportul suedez, sâmbătă seara, a fost amânat de mai multe ori înainte de a fi anulat în jurul orei 2:00.

A rămas la sol din cauza unei defecțiuni tehnice, astfel călătorii au ajuns în România abia noaptea trecută la ora 1:00. Călătorii au fost informați că trebuie să evacueze zona de așteptare și ar fi fost conduși afară de către personalul de securitate.

Familii cu copii, dar și o clasă întreagă de elevi, au fost nevoiți să doarmă pe jos în aeroport

Printre pasageri au fost familii cu copii, dar și o clasă întreagă de elevi. Mulți dintre ei au fost nevoiți să doarmă pe jos. Conform martorilor, detaliile au fost oferite exclusiv în limba suedeză, iar agenții companiei aeriene au dispărut după comunicarea anulării.

Se pare că pasagerii au căutat singuri opțiuni de cazare, unii reușind să găsească locuri în hoteluri din apropiere, în timp ce alții au fost nevoiți să rezerve camere în oraș, la prețuri foarte ridicate. În ceea ce privește mâncarea, Wizz Air a oferit fiecărui pasager vouchere în valoare de 135 de coroane suedeze (aproximativ 10 euro), dar aceștia afirmă că suma nu este suficientă pentru o masă decentă în aeroport. Personalul aeroportului ar fi distribuit pasagerilor câteva pahare de plastic de unică folosință și le-ar fi recomandat consumul apei de la toalete, potrivit Antena 3 CNN.

Mărturia unui pasager

"Se împlinesc 24 de ore de când am ajuns în aeroportul din Malmo pentru o cursă de Cluj. Suntem cu copiii după noi. Plecăm din vacanță spre casă și am avut neplăcuta surpriză să ni se amâne de nenumărate ori zborul. Nu ni s-a dat niciun fel de explicație de către oficialii Wizz Air, doar niște mici compensații de mâncare și apă, și doar sub amenințare și sub presiune ni s-a asigurat la ora 3:00 cazarea la hotel, inițial lăsându-ne pe noi să ne rezolvăm într-un fel sau altul transportul și cazarea.

Suntem un echipaj întreg de la Cluj și printre noi sunt foarte mulți copii veniți din vacanță care au fost lăsați să doarmă efectiv în aeroport, pe betonul rece, fără a le asigura niciun fel de cazare", a relatat o româncă pentru sursa citată.

Ulterior pasagerii au fost preluați de o altă aeronavă, ajungând în Cluj noaptea trecută în jurul orei 1:00. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel