Antena 3, televiziunea de ştiri a grupului şi liderul pieţei de profil, a avut un rezultat net de 206.000 euro în 2014, o creştere de 23,6% faţă de anul precedent. Cifra de afaceri a Antenei 3 în 2014 a fost de 15.415.000 euro.
Grupul Media Camina, entitatea care deţine licenţele Radio ZU şi Romantic FM, a avut o cifră netă de 647.000 euro, înregistrând astfel o creştere semnificativă comparativ cu 2013.
Intact Media Academy, şcoala de televiziune a Grupului, a înregistrat o evoluţie a rezultatului net, în timp ce cifra de afaceri a atins 567.000 euro.
Cifra de afaceri Antena Group a fost în creştere cu 8,3% în 2014 comparativ cu 2013, EBIDTA ridicându-se la 5.916.000 euro. Totodată, strategia Antenei Group a vizat îndeosebi segmentul comercial 18-49, pe care a înregistrat o creştere de 8% pe parcursul întregii zile şi de 5% în prime time.
Obiectiv pentru 2015
Obiectivul principal al anului 2015 rămâne atragerea unui număr cât mai mare de telespectatori din rândul publicului comercial, obiectiv ce presupune, în continuare, investiţii importante în conţinut. Antena 1 pregăteşte pentru această toamna şase show-uri spectaculoase de prime time, dintre care trei în premieră absolută.
În primele cinci luni ale anului, divizia TV Intact Media Group a înregistrat creşteri de audienţă pe toate intervalele orare şi pe toate tipurile de public, la nivel comercial, urban şi naţional.
Ce spune Camelia Voiculescu
"Într-o piaţă media suprapopulată, Intact Media Group deţine 24.3% market share, este un business solid, cu rezultate pozitive, cu taxe de peste 20 milioane de euro plătite la stat în ultimul an, cu zece milioane de telespectatori în fiecare zi şi cu cea mai importantă echipa de profesionişti TV din România", a declarat Camelia Voiculescu, acţionar al companiilor parte din Intact Media Group.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu