Un pasager al companiei easyJet a comandat un sandwich care ulterior avea să îi provoace un șoc: data expirării era 16 iunie 2007.
Adrian Bell din Țara Galilor călătorea împreună cu soția sa Lindsey, cu cursă easyJet. El și-a comandat un sandwich cu brânză și a fost inspirat să verifice data expirării, care depășise zece ani
Imediat a chemat personalul și i-a avertizat pe restul pasagerilor să nu consume sandwichurile. Mai mult decât atât, Bell povestește că a fost luat peste picior de una dintre angajate care i-a răspuns că ar trebui să plătească mai mult, fiind o piesă de muzeu.
După ce a făcut celebră povestea în toate publicațiile din Marea Britanie, Bell a fost mustrat sever de firma aeriană:
"A fost în mod evident o greșeală de tipăririe și suntem neplăcut surprinși să vedem că există persoane care au crezut altceva".
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News