A mers la RAR cu roata legată cu sfoară: E păcat să pui şurub unde poţi lega cu sârmă - Foto în articol

Un şofer i-a lăsat cu gura căscată pe inspectorii de la Registrul Auto Român. 

"“E păcat să pui șurub acolo unde poți lega cu sârmă”, spune o glumă celebră printre șoferi. Sârmă sau funie, am putea completa noi, după ce am văzut autovehiculul care s-a prezentat la RAR Cluj pentru redobândirea talonului reținut în trafic, culmea, pentru lipsa ITP. Din păcate, această glumă a fost luată în serios de un bărbat care a legat cu câțiva metri de funie componente ale sistemelor vitale ale vehiculului. Pe lista neconformităților se adaugă: nefuncționarea farurilor și luminilor pentru frânare, bara față compusă din bucăți prinse cu sârmă, joc în articulații și suspensii, anvelope de alte dimensiuni.

Le mulțumim colegilor de la Cluj care au scos de două ori din circulație această mașină, atât în urma controalelor în trafic, cât și după prezentarea la RAR.

Am putea spune că șoferul acestui autovehicul nu a primit nici măcar un capăt de ață de la colegii noștri…", au transmis cei de la RAR pe Facebook, alături de fotografii cu grozăvia. 

O maşină cu volan pe dreapta a trecut testul RAR. Care este explicaţia

"Colegii noștri de la RAR Vaslui au avut plăcerea să vadă un Beauford Series 3 Sports, o mașină fabricată în UK în 1982, pe platforma automobilelor Ford. Autovehiculul are un motor pe benzină de 2.0L cu patru cilindri în linie și a fost deținut de un colecționar din Regatul Unit.

Actualul proprietar din România spune că, în ciuda așteptărilor, mașina se conduce ușor, iar weekendul trecut a parcurs cu ea 500 de km", transmite RAR pe Facebook. 

 O maşină din 1957 a ajuns la RAR. Atingea 200 km/h încă de la acea vreme

O frumusețe clasică la RAR Olt: Jaguar XK 140 SE. Fabricat în 1957, acest model era dotat cu un motor pe benzină de 3,4L și dezvolta aproximativ 210 CP. Testele de viteză realizate de piloți profesioniști din acele vremuri au arătat că mașina putea rula cu o viteză maximă de 200 km/h", au scris cei de la Registrul Auto Român pe Facebook. 

Inspectorii RAR, din nou în trafic. 7 din 10 maşini, defecţiuni majore

"În weekend, alături de polițiștii rutieri din București, am făcut verificări în trafic, iar 77% dintre autovehiculele inspectate aveau defecțiuni majore și/sau periculoase: elemente de caroserie prinse cu “șoricei” din plastic, modificări care pot pune în pericol siguranța pietonilor sau lipsa anumitor componente ale sistemului de amortizare a zgomotului. Jumătate dintre autovehiculele verificate prezentau neconformități în ceea ce privește emisiile poluante chimice și fonice, iar trei au fost încadrate în categoria pericol „iminent de accident”.

Rezultatele controalelor desfășurate în trafic NU reflectă starea tehnică generală a parcului auto din România, deoarece echipajele mixte RAR-Poliție opresc pentru verificare doar acele vehicule care sunt susceptibile de a prezenta neconformități.

Certificatul de înmatriculare reținut pentru deficiențe tehnice poate fi recuperat în urma reinspectării autovehiculului, activitate prin care se certifică remedierea defecțiunilor constatate cu ocazia controlului în trafic. Demersul este posibil doar în reprezențantele Registrului Auto Român.", au transmis cei de la RAR  în luna mai pe Facebook. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News


Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel