Accesul în sediile ANAF se va face doar cu certificat verde COVID, începând de luni

Accesul în sediile ANAF se va face doar cu certificat verde COVID, începând de luni.

Accesul contribuabililor în incinta Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF) și în sediile structurilor subordonate se va face, de luni, doar cu certificatul verde COVID.

”Vă informăm că începând de luni, 25 octombrie, accesul în incinta Agenției Naționale de Administrare Fiscală, precum și în sediile structurilor subordonate, se va efectua în condițiile prevăzute de dispozițiile art. 12 din Anexa nr.3 la Hotărârea Guvernului nr.1090/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID- 19, cu modificările și completările ulterioare.

Astfel, vor avea acces:

- persoanele care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS- CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare,

- persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RTPCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore,

- persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

Totodată, ANAF va lua masuri în vederea implementării excepțiilor prevăzute de art. 12 din Anexa nr.3 la Hotărârea Guvernului nr.1090/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID- 19, cu modificarile si completarile ulterioare.

Certificatul verde, prin care se face dovada vaccinării împotriva virusului SAR - COV 2, trecerii prin boală sau testării, poate fi descărcat accesând acest link https://certificat- covid.gov .ro/login.

Reamintim contribuabililor că obligațiile fiscale pot fi îndeplinite utilizând mijloacele de comunicare la distanță. Astfel, declarațiile fiscale pot fi depuse prin intermediul serviciului Spaţiul Privat Virtual (SPV) sau prin www.e-guvernare.ro.

Pentru efectuarea plăţilor pot fi folosite servicii oferite de terţi: Internet banking sau www.ghiseul.ro.

Informaţii generale în domeniul fiscal se pot obţine la Call- center ANAF, la numãrul de telefon 031.403.91.60”, a transmis ANAF.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News


Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel