De ce va introduce Instagram abonamentele lunare pentru utilizatori.
Compania Meta a anunțat că Instagram se pregătește să introducă un sistem de abonament lunar pentru utilizatorii săi, metodă prin care utilizatorii vor putea achiziționa posibilitatea de a viziona anumite story-uri sau postări contra cost.
Astfel, Instagram va introduce acest sistem de plată lunară pentru a ajuta creatorii de conținut să câștige bani din vizualizări pe care aceștia le fac pe platformă. Acest tip de acțiune a fost adoptată și de către Facebook, în urmă cu doi ani, iar dezvoltatorii Instagram se pregătesc să testeze funcționalitățile acesteia pe propria lor platformă.
Această nouă funcție ce va fi testată pe Instagram le va permite creatorilor de conținut să creeze transmisiuni live, postări și stories dedicate special pentru cei ce plătesc o anumită taxă lunară, dedicată special vedetei pe care utilizatorul o urmărește.
De asemenea, precum YouTube sau Twitch, abonații de pe Instagram vor putea să-și salveze transmisiunile live ale vedetelor la care s-au abonat și, de asemenea, transmisiunile ce au fost difuzate vor fi evidențiate pe profilul creatorului de conținut.
Compania Meta a transmis că nu va fi stabilit un preț standard, ci un preț ce va putea fi stabilit de fiecare creator de conținut în parte, după bunul plac, se arată în anunțul făcut de aceștia.
"Abonarea face posibilă construirea unei relații mai intime cu urmăritorii mei. Sunt atât de încântat să întrețin aceste conexiuni și să am un impact de durată, care să-mi ofere posibilitatea să-mi susțin munca", a transmis Bunny Michael, creator de conținut pe Instagram, potrivit click.ro
De asemenea, Instagram a transmis că utilizatorii de conținut își vor putea exporta lista de abonați pentru a putea fi folosită în alte spații deținute de către compania Meta.
Acest aspect coincide cu planul lui Mark Zuckerberg de a investi peste un miliard de dolari până la sfârșitul acestui an. În același timp, Meta a transmis că, până în anul 2023, nu va reține comision pentru nicio achiziție ce va avea loc pe Instagram, fiecare euro intrând în buzunarul creatorului de conținut.
În acest moment, Instagram încearcă să preia câte puțin din fiecare platformă. Inițial, aceasta a preluat conceptul de videouri lungi, numite inițial IGTV, dar acest proiect nu a avut un succes răsunător precum YouTube. Recent, aceștia au implementat funcția de Reels, foarte similară cu aplicația TikTok.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu