Patru persoane au murit pe o şosea din judeţul Braşov vineri dimineaţă, după ce un TIR şi un autoturism s-au ciocnit frontal.
Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliției Române informează că pe DN 13 Brașov-Sighișoara, la kilometrul 22, la ieșire din localitatea Rotbav, județul Brașov, a avut loc o coliziune frontală între un autoturism și un autocamion. În urma impactului, 4 persoane au murit.
Traficul rutier restricționat pe sensul către Brașov pentru a permite intervenția echipelor specializate și pentru efectuarea cercetării la fața locului.
ISU Brașov precizează că două dintre victime erau încarcerate, conform Mediafax.
Sursa: DRDP Braşov
În ianuarie 2021, DN13 a fost blocat după ce două tiruri s-au ciocnit. Unul dintre şoferii implicaţi a murit.
"Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliției Române anunță că circulația rutieră pe DN13 (E60) Brașov – Sighișoara este întreruptă total în zona localității Bunești, județul Brașov, din cauza unui accident. Două tiruri s-au lovit, iar unul dintre șoferii implicați a murit", transmiteam atunci pe DC NEWS. .
Se pare că șoferul care a provocat accidentul a adormit la volan. „Pe fondul adormirii la volan, un tir a lovit din spate remorca unui alt autotren. În urma leziunilor suferite, șoferul responsabil pentru accident a decedat”, au anunțat polițiștii.
Expertul în conducere defensivă Titi Aur a explicat pentru DC NEWS care este soluţia pentru reducerea masivă a numărului de accidente mortale.
"Am avut, până acum, peste 60.000 de cursanţi. Asta s-a întâmplat în ultimii zece ani şi avem o reducere foarte mare a numărului de victime. 60.000 de cursanţi înseamnă 1% din numărul şoferilor activi din România. Statistic, 1% din şoferii din România produc, anual, 18 morţi. Ai noştri 60.000 au produs în zece ani un singur mort. 1% din şoferii din România produc anual în jur de 82 de răniţi grav. Ai noştri au produs, în zece ani, vreo patru răniţi grav. 1% din şoferii din România produc, anual, 280 de răniţi uşor. Ai noştri au produs circa zece, în zece ani.
Ce înseamnă asta? Cursurile de conducere defensivă au următoarele efecte: efect de protecţie a muncii, iar cel care vine la un curs de conducere defensivă, pe lângă fapul că învaţă anumite lucruri, este tras de mână, este atenţionat şi i se spune 'vezi că ţi se poate întâmpla acest lucru', iar când pleacă de acolo pleacă mult mai conştient.
În cursul de conducere defensivă avem şi prezentări de filmări cu accidente grave şi urâte. Am avut cazuri în care au ieşit unele persoane din sală, am avut o doamnă care a început să plângă. Sunt câteva cazuri speciale. Dar cu siguranţă orice acţiune şi orice gest care trage de mână şoferul poate să ducă la reducerea numărului de accidente", a explicat Titi Aur.
VEZI ŞI Titi Aur, SOLUŢIE pentru reducerea numărului de accidente MORTALE. Faze ŞOCANTE: Acesta e adevărul!
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News