Un grav accident de circulaţie a avut loc în judeţul Constanţa, pe DN3.
Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliției Române informează că pe DN 3, în zona loc. Băneasa, jud. Constanța, conducătorul unui autoturism nu a adaptat viteza pe carosabilul umed și a intrat în coliziune frontală cu un autoturism care circula din sens opus. În urma impactului au rezultat 3 victime, dintre care o persoană este resuscitată, fiind solicitat și un elicopter SMURD în ajutorul său. Circulația rutieră este blocată pe ambele sensuri de mers.
Potrivit ISU Constanţa, în accident au fost implicate în total zece persoane, dintre care: 7 adulţi (cinci bărbaţi şi două femei) şi 3 minori. O femeie a fost supusă manevrelor de resuscitate, însă ulterior a fost declarat decesul. Echipajul SMURD Smurd Cernavodă transportă la spital doi minori cu un adult (conştienţi), SMURD Medgidia – doi adulţi (conştienţi), iar elicopterul SMURD – un minor (conştient). Celelalte 3 persoane adulte (conştiente) sunt transporatate la spital cu 3 ambulanţe SAJ, scrie G4Media.
"Posesorul acestui autovehicul a venit la RAR Bacău pentru redobândirea certificatului de înmatriculare, reținut pentru lipsa ITP. Până aici, nimic anormal am putea spune, cu excepția faptului că a circulat fără inspecția tehnică periodică valabilă. Si cu excepția lipsei filtrului de particule (DPF). Și cu excepția prezenței unui sistem de tipul “exhaust cut-off”, care putea fi activat din telecomandă. Practic, această improvizație face ca evacuarea gazelor și a sunetului să se facă înainte de toba finală.
Lipsa filtrului de particule (DPF), combinată cu schimbarea fluxului normal al evacuării, nu mai asigură încadrarea în norma de poluare specifică acestui autovehicul și reprezintă o modificare neomologată adusă sistemului de evacuare. Pe scurt, motiv de respingere la inspecția tehnică periodică", scriu cei de la RAR pe Facebook.
Inspectorii Registrului Auto Român au avut pe mâini o motocicletă cu ataş, al cărei ITP a expirat în septembrie 1999.
"Ultima inspecție tehnică periodică a acestei motociclete cu ataș a fost valabilă până la data de 03.09.1999… Așa a început să ne relateze Sebastian Hârbu, colegul nostru de la RAR Bacău, povestea impresionantă a acestui vehicul care a fost adus ieri în reprezentanță.
Adevărul trist este că proprietarul acestei I.J. Planeta 5 a încetat din viață în urma unui accident greu de înțeles, cazând pur și simplu în mers de pe ea acum 24 de ani. Motocicleta a rămas intactă, iar cel mai bun prieten al său vrea acum să o repună în circulație, după ce a ținut-o într-o stare perfectă de conservare timp de zeci de ani. În fotografii putem vedea documentele din acele vremuri, încremenite în timp", au scris cei de la RAR pe Facebook.
Inspectorii RAR au fost nevoiţi să nu mai acorde ITP unei motociclete modificate.
"Ce avem noi aici?! O motocicletă pare că a avut ceva de ascuns…
În schimb, colegii noștri de la RAR Vaslui nu i-au ascuns proprietarului motocicletei că vehiculul a fost respins la verificarea pentru redobândirea certificatului de înmatriculare reținut în trafic din motive evidente.
Avem oarecare indicii că nu aceasta a fost viziunea inginerilor japonezi care au gândit evacuarea acestui model de motocicletă.
Totuși, pentru că ne-ați întrebat, vorbim despre modificări neomologate aduse sistemului de evacuare și amortizare a zgomotului. Suplimentar, ce nu se vede în fotografii, neconformități la sistemul de iluminare și semnalizare", au transmis cei de la RAR pe Facebook.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News