Accident Ialomița. Marinică Cazacu, presupusul patron al firmei: Cui aparține firma. Informații despre șofer: Varianta EXCLUSĂ

Fostul prefect al județului, Marinică Cazacu, presupusul patron al firmei la care era angajat șoferul care a produs gravul accident din Ialomița, a fost în direct la România TV și a dat explicații despre motivele accidentului.

Întrebat de prezentatorul RTV dacă șoferul camionului a fost angajatul lui sau a fiului lui, Marinică Cazacu a răspuns: 

"Nu. Eu nu am nicio firmă. Nici măcar a fiului meu nu este, dar asta e altă discuție. E regretabil ceea ce s-a întâmplat. Firma e a unei persoane din familia noastră și orice lucru care se întâmplă unui membru din familie, suferi și dacă nu, atunci când auzi că au murit 10 oameni, tot ești într-o situație destul de delicată. În ceea ce privește șoferul, ca să lămurim acest lucru, toate transporturile pe care noi le facem sunt monitorizate prin GPS. Șoferul a plecat joi, la orele 12, către Târgu Jiu. A ajuns acolo la orele 20. De la orele 20, până la orele 16:15 când a plecat înapoi către Slobozia, a stat în pauză. Și nu a fost singur. a mai fost încă un șofer cu el. Au fost două mașini. Toate pauzele care s-au făcut, s-au făcut regulamentar. Atât documentele de la bord, cât și cele de la firmă sunt în regulă. Toate documentele au fost verificate de către poliție în ziua accidentului. Ceea ce se vorbește pe la colțuri și pe la toate relatările televiziunilor pentru a crea senzaționalul nu au nicio legătură cu realitatea. Este regretabil ce s-a întâmplat!". 

Întrebat unde vede senzaționalul în faptul că 10 mame și-au pierdut viața, iar satul este plin de cruci și coroane, fostul prefect a reacționat:

"Este regretabil. Cert este că trebuie spus adevărul în toate situațiile. Dumneavoastră credeți că putea să adoarmă în patru minute? Că el atâta a făcut de la Malu, de unde și-a luat o cafea, până la locul accidentului. Patru minute și 20 de secunde! Vă pun la dispoziție aparatele GPS și o sa aveți acces și la ceea ce au scos cei de la ARR de pe tahograf. Nu-mi dau seama ce s-a întâmplat. O fi pățit ceva medical, s-o fi aplecat după ceva. Să spune experții, să spună oamenii care știu, pentru că era drumul drept. Mașina nu pare să fi avut ceva, că s-ar fi văzut, roți blocate ceva, s-ar fi văzut. Ceva s-a întâmplat! El a pățit ceva. Cu el s-a întâmplat ceva! Cert e, din punctul meu de vedere, că în patru minute nu avea cum să adoarmă. Patru minute și 22 de secunde au fost de la ultima oprire până la locul accidentului. Sunt trei km și ceva, patru, nu sunt mai mulți. Nu a avut viteză, a avut 50 și ceva de km/oră", a mai adăugat acesta.

Să fi fost băut?

"Exclus! El nu bea. El nu bea nici așa, când ne mai întâlneam noi. Exclus să fi fost băut. Mă tem doar de simplul fapt să nu se fi întâmplat ceva cu sănătatea lui, ar putea fi un aspect, sau să se fi aplecat după ceva", a răspuns fostul prefect. 

Îl cunoștea personal? A cui este firma?

"Sigur că-l cunosc personal. Pe toți îi cunosc personal dacă eu sunt acolo tot timpul. Nu am spus că nu am nicio legătură cu firma. Am spus că nu e firma mea. Este firma susorii mele, iar eu sunt toată ziua acolo. Sunt pe acolo ce să fac? Sunt angajat pe la firmele astea, la sora mea și la fiul meu. Din asta trăiesc!", a mai spus el.

Se știa cu vreo problemă medicală?

"Nu. Avea 43 de ani. Dacă vreți să știti, chiar avea o problemă. Avea o rană pe limbă, pe care și-o trata, poftiți, dacă vă interesează și asta. Un lucru care să-i afecteze atât de grav sănătatea încât să producă un accident de circulație nu avea. Despre un infarct nu știu. Ce pot să vă zic e că era supraponderal, avea 160 de kg, era mai gras decât în mod normal, dar era vioi, nu avea ceva să dea un semn că are probleme de sănătate. Ar trebui să se exprime experții că eu degeaba spun, eu îmi dau doar cu părerea. Părerea mea e că ori i-a distras ceva atenția și nu a fost atent, ori s-a aplecat după ceva, ori o problemă de sănătate, că altfel nu pot să-mi dau seama ce s-a putut întâmpla. Timpii de condus sunt acolo, nu i-a depășit. A avut pauzele regulamentare chiar. Nu aș fi vorbit dacă nu aș fi avut la îndemână aspectul ăsta cu monitorizarea pe GPS", a mai completat. 

Sunt supra munciți, supra încărcărcți, presați de timp?

"Ei fac în jur de 8 mii de km pe lună. Pentru că mai mult nu permite infrastructura. Timpul total de condus e de 9 ore, iar el a condus chiar mai puțin. Camionul era încărcat cu fulgi de pasăre pentru o fabrică de făină proteică și mai avea vreo 45 de km până acolo", a răspuns Marinică Cazacu.

Cât primește victima unui astfel de accident? 

"Firma noastră are asigurarea necesară încât să dea bani familiilor persoanelor care au fost implicate în incident. Nu am de unde să știu cât primește o victimă pentru că nu am mai fost implicat niciodată într-un astfel de situație și nici nu-mi mai doresc. Și cu asta cred că mă las de transport!", a mărturisit acesta. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel