Numărul reclamațiilor înregistrate, în 2014, la Protecția Consumatorilor pe segmentul achizițiilor online a crescut cu peste 200%.
Dacă-n 2013 în sectorul achizițiilor online au fost o mie de reclamații, în 2014 au fost înregistrate 3.168.
Marius Dunca, președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, a declarat că această situație "evidențiază creșterea numărului de operatori economici și a vânzărilor în mediul online. Din totalul sesizărilor, 90% sunt întemeiate, iar motivul acestora a vizat comportamentul incorect în relația consumator-operator economic, depășirea termenului de livrare a produselor sau calitatea produselor livrate, adică alta vedem pe online, alta ni se livrează. Am avut reclamații care făceau referire la faptul că, dacă citești o carte, crești în înălțime. Multe sesizări sunt făcute în perioada de sărbători sau de Black Friday. Situația este mai gravă în mediul offline față de online. În offline avem peste 20.000 de reclamații, în 2014", scrie Agerpres.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News