Acţiunile Apple au atins joi pentru prima dată pragul de 600 de dolari, la scurt timp după lansarea celei de-a treia generaţii a iPad pe pieţele asiatice, tableta fiind întâmpinată, în ţări ca Australia şi Hong Kong, cu cozi de sute de persoane.
Analiştii care au studiat produsul au anunţat că principalii furnizori de componente pentru noul iPad au rămas, la fel ca la cele două modele anterioare, Qualcomm, Broadcom şi Samsung Electronics - principalul rival al Apple pe piaţa smartphone-urilor şi tabletelor.
Noul iPad nu a mai fost propus pieţei ca un produs revoluţionar, aşa cum fuseseră prezentate celelate două generaţii, ci ca o evoluţie firească a modelului, cu procesor mai puternic, ecran cu o mai bună rezoluţie şi calitate a imaginii şi o cameră digitală mai performantă.
Fanii Apple s-au grăbit să cumpere iPad 3, fiind remarcate cozi de sute de persoane în Sydney, Hong Kong sau Tokyo.
Totuşi, mulţimile de entuziaşti adunate în faţa magazinelor au fost mai restrânse decât la alte lansări ale Apple din ultimii ani.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu