Acuzații de plagiat. Răspunsul Primăriei Capitalei

Gabriela Firea
Gabriela Firea

Primăria Capitalei răspunde la acuzațiile de plagiat. 

”Masura privind reinoirea parcului auto al Municipiului Bucuresti a fost prevazuta in Planul Integrat de Calitate a Aerului inca din faza de elaborare a acestuia si impreuna cu celelalte masuri identificate in vederea imbunatatirea calitatii aerului din Capitala au fost postate pe site-ul PMB inca din luna octombrie 2016. Aceasta masura a fost inclusa in Planul final de Calitate a Aerului care a fost supus dezbaterii publice in luna februarie 2018. Masurile, analizate si avizate de autoritatile pentru protectia mediului, au intrat in vigoare odata cu aprobarea PICA de catre Consiliul General al Municipiului Bucuresti in luna iunie 2018. In vederea reducerii concentratiilor de poluanti generati de autovehiculele cu norme de poluare inferioare, inca din stadiul de elaborare a Planului s-a discutat impreuna cu Autoritatea centrala pentru protectia mediului posibilitatea cresterii numarului de autovehicule uzate scoase din traficul bucurestean prin instituirea unui program propriu al Primariei Capitalei, alaturi de cel derulat de catre Administratia Fondului de Mediu. Aceasta masura va duce in mod real la cresterea numarului de autovehicule vechi scoase din circulatie comparativ cu numarul asigurat prin programul guvernamental. Astfel, prin Directia de Mediu este propus un „Program de stimulare a eliminarii din traficul bucurestean a autovehiculelor cu grad ridicat de poluare prin acordarea de eco-vouchere" care sa permita cetatenilor sa opteze dupa casarea autovehiculului vechi, fie pentru achizitia unui autoturism nou, non diesel, cu clasa de poluare minim Euro 6, fie a altui tip de mijloc de locomotie „prietenos cu mediul".” precizează Primăria Capitalei, după ce a fost acuzată de plagiat de către un consilier general.

Ce inițiative are consilierul

Totodată, explică la ce se referă consilierul care face acuzațiile: ”Initiativa de care vorbeste dl. consilier general se refera la acordarea unei prime de casare suplimentara celei de la Administratia Fondului de Mediu in cadrul programului Rabla, neaducand nici un beneficiu real pentru imbunatatirea calitatii aerului in capitala intrucat alocand aceleiasi persoane fizice sau juridice un stimulent financiar mai mare, numarul de autovehicule vechi scoase din circulatie ramane practic neschimbat.

Si celelalte initiative ale dlui consilier general care vizeaza:

interzicerea autovehiculelor non euro, euro 1,2,3 si 4 de a tranzita Capitala pe timpul zilei si interzicerea circulatiei tuturor autovehiculelor intr-un wekend, pe toata raza teritoriala a Municipiului Bucuresti cu exceptia celor de interventie, politie, salvare, etc, denota o abordare care nu tine cont de opinia bucurestenilor, de realitatile cu care ne confruntam legate in principal de structura parcului auto, majoritatea autovehiculelor avand norme de poluare inferioare Euro 5 si 6, si nu in ultimul rand de necesitatile social-economice ale Capitalei.”

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel