Administraţia Străzilor, ALPAB, Administraţia Cimitirelor şi a Fondului Imobiliar se desfiinţează

Primăria Capitalei
Primăria Capitalei

Administraţia Străzilor, ALPAB, Administraţia Cimitirelor şi Administraţia Fondului Imobiliar se desfiinţează, conform unei hotărâri adoptate joi de Consiliul General al Municipiului Bucureşti. 

Proiectul de hotărâre a fost adoptat cu 27 de voturi "pentru" şi 19 - "împotrivă". "Administraţia Străzilor Bucureşti, Administraţia Lacuri, Parcuri şi Agrement Bucureşti, Administraţia Cimitirelor şi Crematoriilor Umane şi Administraţia Fondului Imobiliar îşi încetează activitatea şi se desfiinţează ca persoane juridice în termen de 90 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri", arată documentul. 

În termen de 30 de zile de la adoptarea hotărârii, compartimentele de specialitate din cadrul aparatului de lucru al primarului general, sub coordonarea Direcţiei Juridic, vor efectua demersurile care se impun pentru preluarea - predarea activului şi pasivului, debitelor, creditelor, fondului arhivistic, litigiilor în diverse stadii procesuale, a oricăror altor documente şi înscrisuri referitoare la activităţile încheiate sau aflate în curs de derulare, precum şi contractele încheiate de serviciile publice desfiinţate. 

Formalităţi legale privind concedierea

De asemenea, conducătorii serviciilor publice menţionate, în calitate de angajatori, urmează să procedeze la îndeplinirea formalităţilor legale privind concedierea. 

Potrivit proiectului, în termen de cinci zile de la adoptarea hotărârii, companiile municipale care au calitatea de delegat în cadrul gestiunii serviciului, respectiv pentru prestarea atribuţiilor preluate de la delegator, pentru acoperirea necesarului de personal, vor pune la dispoziţia angajatorilor - Administraţia Străzilor, Administraţia Lacuri, Parcuri şi Agrement, Administraţia Cimitirelor şi Crematoriilor Umane şi Administraţia Fondului Imobiliar - situaţia posturilor vacante. 

Ce prevede raportul de specialitate

Din raportul de specialitate ataşat proiectului reiese că Administraţia Străzilor are în prezent alocat un număr total de 410 posturi, Administraţia Lacuri, Parcuri şi Agrement Bucureşti - 415 posturi, Administraţia Cimitirelor şi Crematoriilor Umane - 359 de posturi, iar Administraţia Fondului Imobiliar un număr de 165 de posturi. 

"Ţinând seama de prevederile hotărârilor Consiliului General al Municipiului Bucureşti nr. 529-538/23.08.2018 prin care s-a aprobat delegarea gestiunii serviciului public privind unele activităţi prestate de Administraţia Străzilor către companiile municipale înfiinţate în domeniile de referinţă ale serviciilor astfel delegate, prin hotărârile CGMB menţionate mai sus, pentru eliminarea paralelismului, stabilirea concretă şi efectivă a responsabilităţilor, se consideră necesară încetarea activităţii serviciilor publice de interes local menţionate", prevede acelaşi document. 


Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel