Cadrele didactice din cadrul FJSC au vorbit despre avantajele absolvenților de liceu care aleg să studieze aici, într-un interviu exclusiv DC NEWS.
Jurnalistul Val Vâlcu, cadru didactic la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București, îi are ca invitați pe profesorii Raluca Radu, Mihaela Păun și Sorin Psatta.
Discuția va fi publicată pe toate canalele media DC NEWS de la ora 17:00. Rămâneți alături de noi!
Facultatea de Jurnalism si Științele Comunicării (FJSC), din cadrul Universității din București, scoate anul acesta, la concursul de admitere nivel licență, din luna iulie, 130 de locuri la buget (Învățământ cu frecvență-IF). Astfel, vor fi scoase la concurs: 48 locuri la buget la specializarea Jurnalism, 47 locuri la Comunicare și Relații publice și 35 locuri la Publicitate. La învățământul cu frecvență (IF), FJSC anunță scoaterea la concursul de admitere a 195 de locuri la taxă, astfel: 73 locuri cu taxă la Comunicare și Relații publice-IF, 82 de locuri cu taxă la Jurnalism-IF și 40 de locuri cu taxă la Publicitate-IF.
Decanul Facultății de Jurnalism, din cadrul Universității din București, conf. univ. dr. Antonio Momoc, a remarcat faptul că “în perioada pandemiei un număr tot mai mare de candidați s-au arătat interesați de cursurile noastre online la Învățământ la Distanță - ID, astfel că anul acesta vom scoate la concurs la nivel licență – ID un număr de 175 de locuri”. Astfel, la specializarea licență Comunicare și Relații publice-ID vor fi: 75 locuri, la specializarea licență Jurnalism-ID: 50 locuri, iar la specializarea licență Publicitate-ID: 50 locuri.
Candidații vor fi selectați prin eseu depus online, media de la bacalaureat, proba de bac la limba română și notele la limba străină studiată în liceu
Decanul FJSC, Antonio Momoc, a adăugat că „anul acesta concursul de admitere din iulie va avea loc online chiar dacă de la 1 octombrie facultatea se pregătește să își primească studenții la cursuri în săli de laborator și amfiteatre. Candidații se vor înscrie în concurs pe platforma facultății folosind o adresă de email de Gmail într-un proces cât mai ușor accesibil și mai debirocratizat.”
Înscrierea cadidaților la concursul de admitere va avea loc online, în perioada 5-12 iulie 2021. Pentru înscriere candidații trebuie să-și creeze cont de e-mail pe domeniul GMAIL.COM, dacă nu au deja una de acest tip. Apoi, vor urca pe platformă, scanate sau fotografiate, toate documentele necesare admiterii (diplomele de studii, adeverințele, chitanțe etc), inclusiv eseul motivațional.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News