Cristian Niculescu postează pe pagina sa de Facebook câteva înregistrări cu Adrian Sârbu pe plaja de la Vadu, în cadrul unui seminar organizat de o importantă bancă din România. Printre subiectele abordate de Sârbu au fost cele legate de PRO TV, dar și cele referitoare la achiziționarea ziarului Gândul, care ulterior și-a încetat apariția pe print.
Despre PRO Tv, Adrian Sârbu a declarat că l-a creat din plictiseală, care e un extraordinar vector al creativităţii. Am testat tot poporul român cu PRO TV-ul, să vedem dacă românii pot convinge nişte cetăţeni globali că ei contează în lume, şi aşa am făcut un exerciţiu numit pro-NATO;
Referindu-se la cumpărarea ziarului Gândul, care a avut loc în 2006, pentru circa un milion de euro, Adrian Sârbu a declarat că ziarul Gândul e singurul produs media care are o identitate şi o poziţie independentă în România.
Când a fost făcut era un produs de nişă, era un ziar trist, al triştilor şi obosiţilor. Acum sunt 300.000 de cititori, care sunt foarte activi şi puternici, e un mic proiect cam la acelaşi nivel emoţional, ca pariu, cu PRO TV.
De asemenea, despre teasinguri-le din Gândul, Adrian Sârbu spune că sunt toate forţate. Suntem de acord, lucrez cu colegii ca să renunţe la acest stil. Noi aveam de ales între a atrage oamenii şi a scrie political corect.
În prezent, Adrian Sârbu a rămas proprietar al grupului de presă Mediafax Group, care deține agenția de presă Mediafax și mai multe publicații precum Business Magazin, Ce se întâmplă doctore?, Ziarul Financiar.
Mediafax Group operează și câteva zeci de site-uri, printre care gandul.info, zf.ro, prosport.ro, sau descopera.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News