Adriana Săftoiu a explicat care este diferenţa dintre generaţia din care face parte şi cea a tinerilor actuali, în ceea ce priveşte căutarea ştirilor zilnice, în cadrul Conferinţei "PRESA DIN ROMÂNIA ÎN ERA DIGITALĂ", organizată de DC MEDIA GROUP.
"Aş vrea să vă spun experienţa mea cu fiul meu major, care studiază drept în străinătate, într-o ţară europeană. Am constatat că nu se uita pe ziare. El căuta subiect, nu ziare. Nu avea reflexul meu de a căuta ziarele, deci era mai greu de manipulat, spre deosebire de mine, care îmi încep ziua cu DC NEWS. Deci îmi încep ziua cu DC NEWS, îmi iau ştirile de acolo şi pot fi manipulată sau nu, e treaba mea. El în schimb caută un subiect, şi de obicei caută un subiect care ţine într-adevăr de politică internaţională. Şi întrebându-l acum, mai mare fiind, dacă şi-a luat un ziar sau un loc de informaţie, mi-a spus de unde îşi ia informaţie şi mi-a spus că e pentru că de fiecare dată când îşi căuta un subiect, era dus acolo. Apetitul lui pentru ziarul acela vine de la faptul că acel conţinut pe care l-a primit a fost tot timpul confirmat ca fiind corect.", a explicat deputatul liberal.
"Eu sunt un om căruia îi place să plătească. Nu mult, dar să plătească, mă simt mai în siguranţă. Eu de exemplu nu mă feresc să fac abonament la NETFLIX şi HBO pentru că au conţinut bun. Mai plătesc El Mundo doar pentru că vreau să citesc în spaniolă şi să nu îmi ies din mână. De multe ori caut ştirea, însă, şi ştirea spune 'plăteşte'. EI da! Pentru că nu sunt mereu convinsă că acel conţinut este bun şi nu mă poate convinge să scot banii din buzunar.
Pot să mă compar cu generaţia tânără şi să văd cum copilul meu a fost convins de conţinutul bun şi făcut să intre dimineaţa să îşi caute ştirile, aşa cum intru şi eu dimineaţa pe DC NEWS.", a mai spus Adriana Săftoiu.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News