Valentin Iordache, purtător de cuvânt la Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti, a vorbit despre strategia pe care a avut-o compania în lunile de stare de urgenţă şi despre importanţa vitală pe care a avut-o şi o are în continuare buna funcţionare a aeroportului "Henri Coandă".
"A fost o perioadă neagră pentru toată industria aviatică, pentru că, alături de turism, am fost poate cei mai loviţi ca ramură economică. Scăderile au fost dramatice. Vorbim de scăderi de 97-99% în veniturile din activitatea de bază. Asta în condiţiile în care noi, ca aeroport, am fost nevoiţi să funcţionăm în continuare nu numai pentru că suntem obiectiv strategic, dar am avut o serie semnificativă de curse cargo care au adus materiale medicale. S-au adăugat apoi şi cursele cu pasageri repatriaţi, cu lucrători care au mers spre occident, dar nesemnificativ faţă de traficul obişnuit.
A trebuit să asigurăm chiar ture de rezervă, eram pregătiţi ca, dacă o tură ceda, să fie înlocuită toată linia ca la hochei, astfel încât aeroportul să rămână în funcţiune. De fapt aceasta a fost principala noastră grijă: aeroportul să rămână în funcţiune iar noi să rămânem sănătoşi", a explicat Valentin Iordache în cadrul DEZBATERII ONLINE „Criza coronavirusului: Reguli obligatorii pentru o relansare responsabilă”, organizată de DC Media Group .
VIDEO:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News