În cadrul dezbaterii despre neregulile grade de la Aeroportul Otopeni, au fost adresate și replici mai dure.
Astăzi are loc dezbaterea organizată de Comisia pentru transporturi și infrastructură cu cu reprezentanți ai Ministerului Transporturilor, conducerea Companiei Naționale Aeroporturi București și ai Autorității Aeronautice Civile Române.
Ștefan Băișanu, vicepreședinte al Comisiei pentru Transporturi, i-a spus secretarului de stat Ionel Minea: ”Dle ministru, apreciez activitatea dvs., sunteți relativ foarte proaspăt în această funcție, spor la treabă, vă felicit, dar am și eu o întrebare: din punct de vedere politic orice partid aflat la guvernare își asumă o responsabilitate pentru ceea ce face, iar când dvs. ați preluat acest mandat mi se pare normal să vă fi făcut un calcul să vedeți de ce n-au funcționat lucrurile și să luați măsuri vizavi de cei care au greșit până-n momentul de față, e frumos să aflăm astăzi că `da, pentru că au zburat foarte multe avioane, s-a stricat pista`, asta știm și noi, dar de ce nu s-au făcut lucrurile odată cu dezvoltarea aviației, de ce nu le-am refăcut la timp, de ce nu am făcut lucrurile astea la timp? E normal ca-n țara asta un cetățean care lucrările greșit să fie obligat de instanță să nu mai participe la licitații și-și face altă firmă și tot el lucrează, pentru că am schimbat ambalajul.”
”Dacă Cenușăreasa s-ar fi uitat în urmă n-ar fi ajuns prințesă”
Ionel Minea, secretar de stat în Ministerul Transporturilor, a răspuns întrebării lui Băișanu: ”Iertați-mă, mă trimiteți foarte mult în trecut, v-aș spune un lucru, politic de data aceasta: Dacă Cenușăreasa s-ar fi uitat în urmă n-ar fi ajuns prințesă.”
”Ne-ați umplut de respect” a fost replica președintelui Comisiei.
Marius Bodea, secretar al Comisiei de Transporturi, a intervenit: ”Dacă tot ne-ați spus povestea cu Cenușăreasa, o să fiu puțin mai obraznic și o să spun: Prințeso, felicitări”.
”Câștigătorul licitației a fost Drumuri și Poduri Gheorgheni, a fost inițial respinsă tocmai pentru că acționar majoritar era firma PA&CO International SRL - n.r. al cărui acționar majoritar era Costel Cășuneanu, a cărui firmă anterioară primise interdicție, pentru că-și desfășurase deficitar atribuțiile asumate în 2007. s-a făcut contestație iar Curtea de Apel a decis că această firmă trebuie să fie declarată majoritară”, a precizat Ionel Minea.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News