Formaţia Aerosmith şi Universal Music Group semnează un parteneriat global.
Aerosmith şi Universal Music Group (UMG) au anunţat că au semnat un acord strategic global în baza căruia întreg catalogul muzical înregistrat al formaţiei hard rock americane va fi mutat la această companie, un parteneriat încheiat cu puţin timp înainte de aniversarea a 50 de ani de la înfiinţarea trupei şi cu o lună înainte ca UMG să depună actele pentru lansarea unei oferte publice iniţiale (IPO), informează Reuters luni, scrie Agerpres.
UMG va găzdui, de asemenea, următoarele proiecte muzicale ale formaţiei şi produsele asociate acesteia şi va colabora cu Aerosmith la viitoare proiecte video, de televiziune şi alte tipuri de conţinut audio-vizual.
Succesul mondial al Aerosmith îi plasează în aerul rarefiat, printre cele mai mari legende rock din toate timpurile, a declarat preşedintele companiei UMG şi directorul executiv al acesteia, Lucian Grainge.
Din punct de vedere personal, nu aş putea fi mai mândru de faptul că au ales UMG ca partener global, a adăugat el.
De la înfiinţarea Aerosmith, la Boston, în 1970, trupa a vândut peste 150 de milioane de copii ale albumelor sale în întreaga lume.
Aerosmith a fost prima formaţie rock cu o colaborare hip-hop ce s-a dovedit un succes comercial, cu grupul Run DMC pe piesa Walk This Way.
Este un câştig pentru Aerosmith, UMG şi, în cele din urmă, pentru fanii noştri. Inutil să spun că suntem foarte încântaţi. Este un mod incredibil de a sărbători 50 de ani şi mulţi alţi ani care vor urma, a declarat cofondatorul Aerosmith şi chitaristul Joe Perry.
UMG este cea mai mare companie din industria muzicală mondială, cu artişti precum Billie Eilish, Post Malone, Lady Gaga şi Rolling Stones.
Gigantul media francez Vivendi are în vedere lansarea unei IPO pentru UMG în septembrie, iar la începutul acestei luni miliardarul William Ackman, investitor şi manager de fonduri speculative, a achiziţionat 7,1% din UMG de la Vivendi.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News