După deschiderea primului magazin stradal din România în toamna anului trecut, brandul italian de haine pentru bărbaţi Antony Morato este prezent de acum şi în centrul comercial AFI Palace Cotroceni.
După deschiderea primului magazin stradal din România în toamna anului trecut, brandul italian de haine pentru bărbaţi Antony Morato este prezent de acum şi în centrul comercial AFI Palace Cotroceni.
Noul magazin Antony Morato este amplasat la parter, pe coridorul Champs Elysees, fiind deschis de duminică până joi, în intervalul 10:00 – 22:00, iar vinerea şi sâmbăta în intervalul 10:00- 23:30.
Antony Morato reprezintă viziunea comună în materie de vestimentaţie a trei fraţi de origine italiană, Lello, Giovanni şi Tania Caldarelli. Apărut în 2007, brandul s-a poziţionat ca un jucător competitiv în categoria de îmbrăcăminte sport-casual pentru bărbaţi.
Stilul Antony Morato este cosmopolit, urban, potrivit pentru bărbatul modern, mereu în pas cu moda. Hainele sunt realizate din materiale de foarte bună calitate şi cu detalii care le oferă o notă distinctă.
Având peste 900 de modele în fiecare sezon, atât pentru consumatorii tineri, cât şi pentru seniori, oferta este foarte diversificată.
În prezent, Antony Morato se vinde în 30 de magazine mono-brand, în puncte strategice din Europa, Asia, America de Sud şi în magazine multi-brand, în peste 50 de ţări. În 2011, după doar cinci ani de la înfiinţare, compania a atins o producţie anuală de 4 milioane de articole vestimentare, distribuite în aproape 3.000 de puncte de vânzare în întreaga lume, transformând Antony Morato într-unul dintre producătorii de haine bărbăteşti cu cea mai rapidă ascensiune din ultimii douăzeci de ani.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu