Mega Mall se deschide astăzi, 14 mai, iar agenția de publicitate Rusu+Borțun a avut grijă ca bucureștenii să afle asta. Însă cei de la AFI Palace Cotroceni nu s-au limitat doar la a admira de pe margine campania concurenței, ci, cu ajutorul celor de la Lowe & Partners România, au intrat în joc.
Printre execuțiile campaniei semnate Rusu+Borțun pentru Mega Mall se numără și o serie de ”out of house-uri” în care protagoniști sunt simpli bucureșteni, oameni cu nume obișnuite, care mai mult ca sigur urmează să-și găsească ceva de făcut la Mega Mall. E vorba de Alex, Mihai cu Dora, Radu și Ana, Maria, David și, ultimii, dar nu cei din urmă, Ioana cu al ei Toma.
Însă, odată cu replica AFI, constatăm că, asemenea politicienilor, Ioana și Toma spun un lucru, iar la scurt timp revin și se contrazic. Noi pe cine să mai credem?
Foto: Andrei Cismaru
Sursa: iqads.ro
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Roxana Neagu