Spotul publicitar al firmei Evian, cu bebelușii pe role, a pierdut supremația la cel mai vizionat clip publicitar, în fața unei alte reclame, deosebit de emoționante.
Experimentul realizat de compania Dove, care și-a propus să atragă atenția asupra faptului că fiecare persoană se percepe mult mai critic decât este văzută de cei din jur, este clipul publicitar care a detronat, la numărul de vizualizări, reclama celor de la Evian, depășind 114 milioane de vizionări (25 de versiuni în diferite limbi), scrie Agerpres.
În scurtul documentar realizat de Dove, Gil Zamora, un fost desenator medico-legal pentru Departamentul de Poliție San Jose, desenează portretele mai multor femei pe care nu le-a văzut niciodată pe baza propriilor lor descrieri, privind, lungimea firului de păr, structura feței sau caracteristicele lor cele mai poeminente, dar fără a avea contact vizual cu ele.
Ulterior, desenatorul a fost pus să realizeze un al doilea portret, pentru fiecare persoană desenată anterior, însă, pe baza spuselor celor care au interacționat cu femeile respective cu puțin timp înainte de experiment. Rezultatul a dovedit că femeile sunt foarte critice cu ele însele, deoarece versiunea a doua a desenelor a fost mult mai drăguță.
Campania celor de la Dove a depășit, astfel până acum, cu trei milioane de vizualizări, reclama cu bebelușii pe role a celor de la Evian, care numără doar 111 milioane de vizionări în rândul internauților.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu