Din ciclul „Salarii nesimţite“: Ce leafă are, la ROMATSA, fosta secretară a lui Berceanu şi ce primă a primit de Sărbători

TURN CONTROL
TURN CONTROL

Nu este un caz izolat. Se încadrează în persoanele „şmechere” care lucrează la stat, nu neapărat pe un post de conducere, cu salariu de director la privat. Este vorba despre Cristina Paloş, care are în CV postul de secretară a lui Berceanu, în timpul în care acesta era ministru al Transporturilor. „Cu puţin timp înainte să fie schimbat din funcţie, acesta a aranjat ca secretara sa să fie acceptată pe un post la ROMATSA”, a declarat pentru De Ce News Dragoş Titea, secretar al Departamentului Transporturi şi Infrastructură din PSD.

TURN CONTROL„Cristina Paloş câştigă acum peste 1.000 de euro, mai exact 4.800 de lei pe lună”, ne-a declarat social-democratul Dragoş Titea, care a adăugat că „pentru a putea petrece sărbătorile cum se cuvine, fosta secretară a lui Berceanu a primit o primă de 5.300 de lei”. Toate aceste lucruri se petrec la o companie de stat, Administraţia Română a Serviciilor de Trafic Aerian (ROMATSA), care, sigur, se autofinanţează, dar este o organizaţie a statului, iar cei care lucrează acolo  primesc bani de la buget, iar în contextul tăierilor masive de salarii li disponibilizărilor efectuate de Guvernul Boc, este impresionant ca o persoană să primească un asemenea salariu.

TAROM, la un pas de a crea un conflict dipomatic între România şi China

Reprezentanţii ROMATSA au adoptat aceeaşi poziţie ca şi TAROM în ceea ce priveşte acuzaţiile aduse, adică nu au nicio reacţie publică. Căci nici compania Tarom nu scapă de acuzaţiile social-democratului Dragoş Titea. La începutul lunii august o cursă a companiei ce venea de la Shangai a ratat decolarea şi a întârziat 2 ore şi 20 de minute. Din cauza nerespectării procedurilor de distribuire a greutăţii în avion şi furnizării unor date eronate de către agentul de handling de pe Aeroportul Internaţional Shanghai, în ceea ce priveşte bagajele din cala avionului, instrumentele de bord au indicat o neregularitate în această privinţă, prin urmare căpitanul aeronavei a luat decizia de a întrerupe decolarea, conform procedurilor standard de siguranţă zbor. „După ce s-a încercat aruncarea vinei pe personalul de la handling de pe aeroportul chinezesc, conducerea companiei a fost în pragul de a crea un conflict diplomatic între cele două ţări şi a decis aruncarea vinei pe piloţi, care au fost daţi afară.

Se pare totuşi că avionul era problema. Este cel căruia nu i se justifică costurile de întreţinere şi este acelaşi pe care îl foloseşte Traian Băsescu şi dacă există o problemă, siguranţa preşedintelui nostru este pusă în pericol”, a explicat Dragoş Titea. Nici în acest caz, Tarom nu a avut vreo reacţie la acuzaţiile exprimate public. Iar aceste acuzaţii continuă. „Compania este pe pierdere. Anul viitor se estimează că va ieşi cu 100 de milioane de dolari pe minus, chiar dacă firma de audit care analizează situaţia companiei trage de cifre în jos. Cu toate acestea, conducerea Tarom nu se dă în lături de la numeroase sponsorizări, care nu îi aduc niciun avantaj, ca şi cum banii ar pica din cer”.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel