Conform regulilor din Uniunea Europeană, persoanele care folosesc serviciile companiilor aeriene pot beneficia de anumite despăgubiri.
Conform regulilor din Uniunea Europeană, persoanele care folosesc serviciile companiilor aeriene pot beneficia de despăgubiri dacă zborul se amână din vina transportatorului. Dar, dacă o cursă este reprogramată din cauza unor circumstanțe excepționale care nu puteau fi evitate de firmă, pasagerii nu primesc, de regulă, nimic.
Conform Regulamentului european nr. 261/2004, despăgubirile acordate pentru întârzieri variază între 250 și 600 de euro, în funcție de distanță și de ruta zborului.
În primul rând, Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE) a reținut, în cauza C-501/17, că o împrejurare excepțională poate fi considerată o situație care nu apare, în mod obișnuit, în cadrul exercitării unei activități și care nu poate fi controlată efectiv.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News