Televiziunea Română se pregătește de al doilea tur de alegeri prezidențiale 2014.
ALEGERI PREZIDENȚIALE 2014. Societatea Română de Televiziune (SRTv) a cumpărat servicii de sondare a opiniei publice de tip exit-poll pentru turul al doilea al alegerilor prezidenţiale. Rezultatele parțiale de tip exit-poll vot fi furnizate de CURS și Avangarde, potrivit Mediafax.
ALEGERI PREZIDENȚIALE 2014. Televiziune Română a încheiat un contract de 260.000 de lei, fără TVA, cu Centrul de Sociologie Urbană şi Regională CURS. Contractul a fost încheiat prin negociere. TVR îşi justifică alegerea acestei proceduri prin "situaţia de urgenţă extremă survenită în urma unor evenimente care nu puteau fi prevăzute de autoritatea contractantă".
ALEGERI PREZIDENȚIALE 2014. CURS a participat la această procedură în asociere cu Grupul de Studii Socio-Comportamentale Avangarde SRL şi este liderul asocierii.
ALEGERI PREZIDENȚIALE 2014. Deși contractul a fost încheiat din 31 octombrie, Cristian Zgabercea, coordonatorul cu atribuţii de producător general al TVR, a declarat că aceste servicii de tip exit-poll vor fi furnizate pentru turul al doilea al alegerilor prezidenţiale, de duminică. El a precizat că nu a fost suficient timp să fie făcut exit-poll şi pentru primul tur al alegerilor prezidenţiale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu