Alegeri prezidențiale. Câți bani au dat partidele pe bannerele de campanie

Bani
Bani

Partidele au platit sume uriase pentru bannerele de campanie.

PNL a anunţat că a cheltuit aproape un milion de euro, în perioada 1 septembrie - 11 octombrie pentru afişele lui Klaus Iohannis. Partidul spune că din suma totală plătită în pre-campanie, afişajul outdoor a costat, doar în Bucureşti, 216.000 de euro. Reprezentanţii PNL mai spu că totul a fost plătit din subvenţia primită în acest an de la bugetul de stat. Suma pe care o primesc liberalii în 2019 se ridică la aproape 13.200.000 de euro.

Şi PSD a cheltuit pentru candidata sa la prezidențiale o sumă apropiată. Între 1 septembrie - 11 octombrie au cheltuit aproape un milion de euro din subvenţii de la bugetul de stat. 19.200 de euro a venit din finanţare privată. PSD beneficiază, în 2019, de o subvenţie record, de aproape 28.800.000 de euro.

Suma cheltuită în aceeaşi perioadă, pentru afişajul outdoor pentru Dan Barna, a fost de 400.000 de euro în total. Valoarea subvenţiei pe care o primeşte Alianţa USR-PLUS, în calitate de partid parlamentar, pentru anul în curs, este de peste 19 milioane de lei.

PMP a plătit mai puţin decât partidele mari pentru Theodor Paleologul. Contractul pentru afişele candidatului depăşeşte cu puţin 200.000 de euro, inclusiv TVA, spun reprezentanţii partidului. Până în prezent, suma achitată este de 37.818 euro bani veniţi din subvenţii. Diferenţa urmează să fie achitată după campania electorală din subvenţii şi cotizaţii. Subvenţia PMP în acest an este de peste 1.600.000 de euro.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel