IKEA, cel mai mare retailer mondial de mobilier şi decoraţiuni, a anunţat marţi că a decis să recheme pentru reparaţii masa de înfăşat/comoda SUNDVIK, după a primit trei rapoarte de incidente în care partea pliabilă a mesei de înfăşat/comodei SUNDVIK s-a slăbit, se arată într-un comunicat de presă al firmei.
IKEA subliniază că în cazul incidentelor, piesele de siguranţă nu au fost utilizate conform instrucţiunilor şi îndeamnă toţi clienţii care au o masă de înfăşat/comoda SUNDVIK să securizeze partea pliantă cu accesoriile de siguranţă prevăzute.
Toţi clienţii care au masa de înfăşat/comoda SUNDVIK şi care au rătăcit sau au pierdut piesele de siguranţă sunt rugaţi să contacteze IKEA pentru a primi gratuit altele noi. Clienţii nu vor trebui să prezinte vreo dovadă pentru achiziţionare, cum ar fi bonul fiscal.
"Produsele sigure sunt întotdeauna o prioritate IKEA şi regretam să auzim despre aceste incidente, dar ne bucuram, din ceea ce ştim noi, că toţi copiii sunt bine. IKEA a luat măsuri de precauţie şi va îmbunătăţi în continuare comunicarea despre produse", spune Emelie Knoester, Children's Business Area Manager.
Magazinul Ikea din România a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. Până în luna martie 2010, a fost operat în sistem de franciză locală, iar după aceea Ikea România a devenit parte din Ikea Group. Acesta deţine 367 de magazine în 30 de ţări.
Vezi și: Anunț Ikea. Se întâmplă pentru prima dată
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News