Raiffeisen Bank, cea mai mare defecțiune tehnică. Sute de mii de români afectați după ce o zi întreagă n-a mers aplicația

Foto ilustrativ: Ioan Radu Gava
Foto ilustrativ: Ioan Radu Gava

Raiffeisen Bank s-a confruntat cu cea mai mare defecțiune tehnică. Sute de mii de români au fost afectați după ce o zi întreagă n-a mers aplicația.

Este cea mai lungă perioadă de nefuncționare a unui serviciu bancar. Cine voia să facă operațiuni din aplicația de pe telefon nu putea. Serviciul n-a fost disponibil toată duminica. Unii oameni s-au plâns că probleme ar fi început de sâmbătă seară și abia luni dimineață s-au rezolvat total.

„Disponibilitate redusă a serviciilor Raiffeisen Bank România. Astăzi, 29.10 2023, echipa Raiffeisen Bank România a înregistrat o problemă tehnică care a afectat funcționarea aplicației Smart Mobile, a plăților online cu autorizare biometrică, depunerilor de numerar la MFM și a website-ului raiffeisen.ro.

Echipa tehnică lucrează pentru remedierea situației, estimăm că, în cel mai scurt timp posibil, toate serviciile redevin funcționale. Toate celelalte servicii ale băncii sunt funcționale:

• tranzacțiile online cu autorizare prin SMS și PIN

• tranzacții la comercianți (POS) cu cardul de debit;

• tranzacții la comercianți (POS) cu cardul de credit;

• tranzacții la bancomate (ATM) cu cardul de debit;

• tranzacții la bancomate (ATM) cu cardul de credit;

• Call Center *2000.

Ne cerem scuze clienților noștri pentru inconveniențele provocate”, a transmis Raiffeisen Bank duminică după-amiază, după ore întregi în care aplicația nu a funcționat.

Normal era ca Raiffeisen Bank să anunțe clienții de problemă în momentul în care aceasta s-a produs, nu după ore întregi în care oamenii s-au întrebat ce se întâmplă.

Luni, la ora 01.00, Raiffeisen Bank a transmis următorul mesaj:

„TOATE SERVICIILE RAIFFEISEN BANK SUNT FUNCȚIONALE. Echipa tehnică a lucrat la remedierea situației care a afectat, pe parcursul zilei de 29 octombrie, disponibilitatea aplicației Smart Mobile, a plăților online cu autorizare biometrică și a depunerilor de numerar la bancomatele multifuncționale (MFM-uri).Toate celelalte servicii ale băncii au funcționat fără nicio întrerupere. Mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru neplăcerile create!”.

Oamenii și-au exprimat nemulțumirea față de Raiffeisen Bank, duminică, pe pagina de Facebook a băncii:

„Nu, nu a fost nici o “disponibilitate redusa a serviciilor”! NU A FUNCTIONAT NIMIC! Nici aplicatia si nici bancomatele! Nici macar numerele dedicate serviciului pentru clienti! SI NICI UN SEMN DIN PARTEA VOASTRA PANA ACUM! Urat! “MULTUMIM”! Cred ca pentru toata lumea a fost acel semn de care aveau nevoie sa schimbe banca sau sa retraga toti banii din cont”,

„Ar trebui sa dea despăgubire pentru ca pe uni dintre noi -ea încurcat rău de tot...”,

„Am 43 de apeluri către ei”,

„De azi dimineață nu merge! De azi dimineață spuneți "in cel mai scurt timp posibil". Se întâmplă regulat sa nu va meargă serviciile, fara sa fi anunțat în prealabil intervale de mentenanță. De data asta insa pare groasa”,

„O zi întreaga mi se pare ca nu stăpâniți prea bine problemele din ultimului timp!”.

VEZI ȘI: DC News a întrebat, decembrie 2022, reprezentanții Raiffeisen Bank câți oameni și-au închis contul după refuzul Austriei privind aderarea României la Schengen

Reprezentanții Raiffeisen Bank nu ne-au dat un număr, dar ne-au spus că au avut discuții firești, în această perioadă, cu câțiva clienți, dar „aceastea sunt cazuri izolate”.

Mai mult decât atât, reprezentanții Raiffeisen Bank au spus că: „În același timp, purtăm discuții de achiziție de noi clienți, în cursul firesc și uzual al activității noastre. (...) Vom continua să ne consiliem clienții cu soluții bancare potrivite pentru ei, indiferent de contextul economic pe care îl vom parcurge în anii care urmează, știind că suntem o bancă solid capitalizată, cu o poziție puternică de lichiditate”.

 

Răspunsul integral îl găsiți în rândurile de mai jos:

„Am avut, în această perioadă, discuții firești într-un context plin de emoție cu clienți preocupați, dar aceastea sunt cazuri izolate. În același timp, purtăm discuții de achiziție de noi clienți, în cursul firesc și uzual al activității noastre.

 

La final de an, Raiffeisen Bank are rezultate foarte bune care ne dovedesc că suntem pregătiți să ne continuăm dezvoltarea. Vom continua să ne consiliem clienții cu soluții bancare potrivite pentru ei, indiferent de contextul economic pe care îl vom parcurge în anii care urmează, știind că suntem o bancă solid capitalizată, cu o poziție puternică de lichiditate”, au transmis reprezentanții Raiffeisen Bank pentru DC News.

 

Raiffeisen Bank are peste 5.000 de angajați și deservește peste 2 milioane de clienți, astfel: 100.000 de IMM-uri, 5.600 de corporații și 2.000.000 de persoane fizice.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News


Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel