Amigo, leaderul pieței de cafea pure instant, își anunță intrarea pe segmentul de cafea prăjită și măcinată. Cel mai vechi brand de cafea din România și singurul brand brazilian de cafea de pe piață, Amigo provoacă mărcile cu renume cu o cafea cu gust puternic, ce se adresează tuturor oamenilor care au nevoie să își înceapă ziua cu un nivel de energie maxim.
35% dintre consumatorii de cafea din România ne-au spus: “cafeaua mea nu este suficient de tare și, dacă s-ar putea, tăria gustului și a aromei ar putea fi îmbunătățită”. Lor și celor care nu au uitat la ce servește cafeaua, Amigo le spune “Bună dimineața!”, se arată într-un comunicat al companiei.
Începând cu martie 2016, Amigo va lansa campania pentru noua cafea măcinată, dedicată celor ce nu au uitat la ce servește cafeaua – să le dea energie pentru a începe în forță dimineața. Având deja un renume pentru publicul din România obișnuit cu cafeaua instant, prin Amigo cafea prăjită și măcinată, brandul vine în întâmpinarea iubitorilor de cafea cu un manifest de marcă, pe măsura caracterului său: o adresare directă către cei care nu au uitat la ce servește cafeaua.
Produsul a fost dezvoltat ascultând în primul rând vocea consumatorilor –faptul că își doresc o cafea mai tare și cu un gust puternic, pentru a-i ajuta să își extragă doza de energie dis-de-dimineață și să se pregătească de o zi alertă, în care nu au timp de pauze prelungite. De aceea, noul produs are un gust puternic, demn de Brazilia, patria cafelei de unde își trage originea, și de garanția calității oferite de aceasta.
Noul Amigo cafea prăjită și măcinată vine să susțină ADN-ul mărcii și platforma de comunicare trasată anul trecut pe TV– „Energie, nu vorbe”, prin care îi recunoaște și sărbătorește pe toți cei care sunt matinali și lucrează de la primele ore sub presiunea timpului și a sarcinilor. Campania urmează a fi comunicată și pe Social Media (pagina Facebook Amigo), în online, print, In-store POSM, pe automatele de cafea și prin proiectele speciale din perioada următoare. Regia spotului TV e semnată de englezii Monatomi și Damien Groves (beauty shot) și acesta a fost realizată de casa de producție MME.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu