Deja celebra marcă de șampanie Armand de Brignac, ce se cumpără în cluburile de fițe chiar și cu zeci de mii de euro, are o poveste interesantă, marcată de un moment fantastic de noroc.
Marca Armand de Brignac a fost lansată în 2006 de Jean-Jacques Cattier. Pe lângă grija cu care și-a promovat brandul, Cattier a avut parte și de un noroc fantastic. În urmă cu mai mulți ani, unul dintre reprezentanții companiei care produce șampania Cristal a acordat o declarație de presă în care a fost întrebat ce părere are despre rapperii americani care folosesc masiv acest brand. Răspunsul avea să fie unul dezastruos:
"Ce să facem, nu le putem interzice să o cumpere," a declarat Frederic Rouzaud.
A doua zi, rapperul Jay Z a anunțat că boicotează în mod oficial șampania Cristal, pe motiv că declarația a fost una rasistă. În următorul videoclip, artistul american a cumpărat o șampanie Armand de Brignac pe care a folosit-o în videoclipul "Show me what you got". Din acel moment, brandul a prins un avânt fantastic cu sute de mii de comenzi, informează finesociety.ro.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News