Sponsorii au început să bată la uşa Anei Bogdan, după ce jucătoarea în vârstă de 25 de ani a pătruns în Top 100 WTA în acest an.
Ana a anunţat parteneriatul cu o firmă de ceasuri, intrând astfel în concurenţă cu Simona Halep.
Bogdan, ocupanta locului 85 mondial, a semnat un contract cu Tag Heuer, o cunoscută firmă de ceasuri de lux, informează Prosport. Compania elveţiană, a cărei imagine mai este Maria Şarapova, o va sponsoriza şi pe Ana Bogdan începând cu această lună. Românca a dat duminică vestea cea mare: "Martie, vii cu veşti extraordinare! Sunt aşa de fericită să anunţ parteneriatul meu cu Tag Heuer", a spus sportiva din Sinaia pe Facebook, în descrierea unei poze în care apare cu un ceas Tag Heuer la mână.
Halep este cealaltă tenismenă din România care a fost aleasă de o importantă companie producătoare de ceasuri. Simona are un contract de publicitate cu Hublot, devenind imaginea firmei elveţiene în anul 2016, mai informează sursa citată.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News