ANAF, măsuri pentru limitarea răspândirii infecției cu coronavirus

Conducerea ANAF a dispus o serie de măsuri, care sunt aplicate în scopul asigurãrii securității și sănătății personalului, dar și pentru protecția contribuabililor.

ANAF a anunțat că a aluat mai multe măsuri pntru a limita răspândirea infecțiilor cu noul coronavirus. 

”Subliniem cã, încã de la primele informații cu privire la riscul de rãspândire a infecției cu COVID - 19, în fiecare unitate fiscalã au fost asigurate produse igienico-sanitare, iar stocurile sunt reînnoite permanent. Mãsurile sunt necesare în scop preventiv, dar și pentru desfãșurarea activitãții ANAF și a structurilor subordonate”, se arată într-un comunicat de presă. 

Măsurile luate de ANAF

- Au fost stabilite punctele cheie și activitãțile care necesitã un flux continuu, precum și numãrul de personal necesar pentru asigurarea acestora, respectiv 15% din totalul angajaților ANAF, de exemplu la ghișeul unic, trezorerie, registraturã, asistențã contribuabili, relații cu publicul etc.;

- Este limitat accesul în cadrul spațiilor destinate contribuabililor, astfel încât sã se evite crearea de cozi/aglomerație, stabilindu-se o distanțã de cel puțin 1,5 m între persoane;

- Sunt asigurate, pentru personalul propriu, materiale igienico-sanitare: sãpun, prosoape hârtie, mãști de protecție, mãnuși de protecție și dezinfectanți pentru protecția acestora;

Servicii de dezinfecție și dezinsecție 

- În regim de urgențã sunt asigurate servicii de dezinsecție și dezinfecție a spațiilor în care își desfãșoarã activitatea personalul ANAF;

- Pentru personalul care utilizeazã mijloacele de transport public ora de începere este stabilitã în intervale orare decalate cu o orã/o orã și jumãtate fațã de programul normal, respectiv ora 8.00, ora 9.00 și ora 10.00, pentru perioada 12.03 – 31.03.2020;

- Se realizeazã permanent prelucrarea informațiilor și a mãsurilor de protecție pentru prevenirea infectãrii cu COVID – 19, cu toții angajații,

- Toate ședintele, întâlnirile cu participare extinsã se realizeazã în sistem video conferințã, iar delegațiile/deplasãrile angajaților sunt suspendate în perioada urmãtoare;

Angajații ANAF, activitate la distanță 

- Sunt stabilite activitãțile și sunt identificați salariații care își pot desfãșura activitatea la distanțã, respectiv 50% din totalul angajaților ANAF;

- Sunt identificați angajații care au efectuat ore suplimentare și se acordã zilele de recuperare în vederea asigurãrii posibilitãții rotirii personalului;

- Toți angajații ANAF completeazã o declarație pe proprie răspundere, cu privire la riscul de contaminare;

- La intrarea în toate sediile este afișat materialul informativ cu privire la mijloacele de comunicare la distanțã cu ANAF;

”Precizãm cã au fost constituite, atât la nivel central, cât și la nivel regional, structuri pentru gestionarea mãsurilor destinate prevenirii rãspândirii COVID – 19, care vor adopta noi mãsuri, în funcție de evoluția situației. Menționãm cã, pânã la aceastã datã, nu sunt cazuri de infectare cu Covid-19 în rândul angajaților ANAF”, mai precizează reprezentanții ANAF. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel