Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a confirmat informațiile De Ce News și a anunţat că Aeroportul Internaţional Timişoara va fuziona cu Aeroportul din Arad, după modelul aeroporturilor Băneasa şi Otopeni. Viitoarea Companie Aeroportuară Banat urmează să aibă sediul central la Timişoara şi va avea două conduceri.
Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a vizitat vineri terminalul non-Schengen al Aeroportului Timişoara, care a fost deschis publicului. Acesta va fi folosit până la intrarea României în spaţiul Schengen, de către pasagerii curselor interne. „La nivelul Ministerului Transporturilor se analizează posibilitatea unificării, după modelul Otopeni-Băneasa, a celor două aeroporturi, Timişoara şi Arad într-un singur aeroport cu două centre de profit care vor funcţiona la capacitate maximă. Se va crea o companie care sper să se numească Banat. Va avea fiecare dintre cele două aeroporturi conducerile lor, iar coordonarea centrală va fi aici (la Timişoara-nr). Nu avem în plan construcţia unui aeroport nou , ci să-i aducem acestui aeroport acele modernizări astfel încât să devină un hub regional, aşa cum am făcut şi pentru Bucureşti-Băneasa”, a afirmat Boagiu.
Departamentul pentru Transporturi şi Infrastructură al Partidului Social Democrat atrage atenția că, de fapt, Anca Boagiu așteaptă să se termine autostrada pentru a anunța construcția unui aeroport nou la Arad pe fondurile europene destinate celui din Timișoara, pentru că Gheorghe Falcă dorește redirecționarea acestor fonduri către Arad. Se scoate astfel în evidență faptul că Aradul va fi la numai 20 de km distanță, că aeroportul din Timișoara este depășit și că e nevoie de unul modern.
Citește și:
PSD: Comasarea aeroporturilor Arad şi Timişoara destabilizează transporturile aeriene din România
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu