Antena 1 anunță că a achiziționat formatul unuia dintre cele mai urmărite și mai longevive show-uri de cooking din întreaga lume, Hell's Kitchen, dar și că emisiunea se va regăsi în grila de toamnă a postului din Băneasa. Formatul aceleiași emisiuni culinare a fost cumpărat și de Pro TV, încă din ianuarie 2013, potrivit paginademedia.ro, dar pentru că nu a fost difuzat, Antena 1 îl poate folosi din toamna acestui an.
Noul show de la Antena 1, Hell's Kitchen, este adresat tuturor pasionaților de cooking și bucătarilor profesioniști, aspiranți la titlul de Chef. Cei care vor trece de preselecții, vor locui într-o casă amenajată special pentru ei, lipită de restaurantul în care vor trebui să gătească. Concurenții vor fi împărțiți în echipe și vor fi supuși în fiecare ediție la tot felul de probe eliminatorii.
Hell's Kitchen, produs în peste 50 de țări, inclusiv UK, SUA, Australia, Suedia, Portugalia, Italia, Rusia, Spania, Mexic sau China, a obținut rezultate impresionante la nivel de rating și cotă de piață, fiind un etalon în materie de show-uri de gen. În SUA, emisiunea a ajuns la cel de-al 11-lea sezon, având o audiență medie de peste 7 milioane de telespectatori.
Creatorul formatului Hell's Kitchen este celebrul Gordon Ramsay, unul dintre cei mai cunoscuți și mai de succes chefi din întreaga lume și un star internațional de televiziune, ale căror restaurante se regăsesc pe lista celor mai exclusiviste locuri din lume.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu