Antena 1, Antena 3, OTV, Kanal D și Euforia amendate pentru depășirea spațiului de publicitate

CNA
CNA

CNA a amendat, marţi, televiziunile Antena 1 şi Kanal D, cu câte 20.000 de lei, şi OTV, Euforia TV şi Antena 3, cu câte 10.000 de lei, şi a somat public Realitatea TV, Naţional TV şi B1 TV, pentru depăşirea spaţiului de publicitate legal, în lunile octombrie şi noiembrie 2010.

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a monitorizat, în perioada 1 - 31 octombrie 2010, duratele inserţiilor de publicitate difuzate în programele transmise în intervalul orar 18.00 - 23.00 de Acasă TV, Antena 1, Antena 3, B1 TV, Euforia TV, Kanal D, Naţional TV, OTV, Prima TV, Pro TV, Realitatea TV şi TVR 1, informează Mediafax

Totodată, CNA a monitorizat publicitatea difuzată în perioada 1 - 30 noiembrie 2010, în programele transmise în intervalul orar 18.00 - 23.00, la Antena 1, Antena 3, B1 TV, Kanal D, Naţional TV, OTV, Prima TV, Pro TV, Realitatea TV şi TVR 1.

La propunerea lui Ioan Onisei, vicepreşedintele CNA, Antena 1 şi Kanal D au fost amendate cu câte 20.000 de lei, pentru că au avut cele mai mari depăşiri ale spaţiului de publicitate.

Antena 1 a depăşit cu 1 oră, 12 minute şi 33 de secunde spaţiul de publicitate legal între 1 şi 31 octombrie şi cu 1 oră, 27 de minute şi 40 de secunde - între 1 şi 30 noiembrie. Pe de altă parte, Kanal D a avut depăşiri ale spaţiului legal de publicitate de 4 minute şi 2 secunde (în octombrie) şi de 2 ore, 33 de minute şi 40 de secunde (în noiembrie).

În schimb, OTV, Euforia TV şi Antena 3 au fost amendate cu câte 10.000 de lei.

OTV a avut depăşiri de peste 25 de minute, în octombrie, şi de peste 13 minute, în noiembrie. Euforia TV a avut depăşiri de peste 47 de minute (în octombrie) şi nu a fost monitorizată în luna noiembrie. Antena 3 a avut depăşiri de peste 24 de minute (în octombrie) şi de peste 7 minute (în noiembrie).

Totodată, CNA a decis să someze public Realitatea TV (peste 11 minute în plus în octombrie şi peste 8 minute în plus în noiembrie), Naţional TV (peste 18 minute în plus în octombrie şi 55 de secunde în plus în noiembrie) şi B1 TV (peste 4 minute în plus în octombrie şi peste 9 minute în plus noiembrie).

La celelalte posturi de televiziune monitorizare, CNA nu a constatat depăşiri semnificative ale spaţiului de publicitate.

Potrivit art. 35, alin. 1 din Legea audiovizualului, "(1) Proporţia de spoturi publicitare televizate şi spoturi de teleshopping dintr-un interval de o oră nu poate depăşi 20%, respectiv 12 minute; în cazul televiziunii publice, durata acestora nu poate depăşi 8 minute din timpul oricărei ore date".

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel