Antena 1 și Pro TV, două posturi concurente, au dezbătut, la începutul acestei săptămâni, în emisiunile "Acces Direct", respectiv "La Măruță", același subiect: nunta lui Pepe cu Raluca Pastramă.
Potrivit paginademedia.ro, în războiul audiențelor, pe intervalul pe care cele două emisiuni s-au intersectat, luni, "La Măruță", emisiunea realizată de nașul lui Pepe la Pro TV, s-a impus pe segmentul comercial și pe cel național.
În schimb, emisiunea "Acces Direct" de la Antena 1, postul al cărui angajat este Pepe, a condus audiențele pe publicul urban.
Audiența emisiunilor-tabloid de luni, 21 iulie, pe intervalul de intersecție:
| NATIONAL | Share | URBAN | Share | COMERCIAL | Share |
Pro TV | 916.000 (5 rating) | 21,8 | 582.000 (5,8) | 21,4 | 274.000 (5,4) | 24 |
Antena 1 | 797.000 (4,3) | 19 | 586.000 (5,8) | 21,5 | 241.000 (4,7) | 21,1 |
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu