Cea de-a șasea confruntare a show-ului culinar "Chefi la cuțite" a fost luni seară lider incontestabil de audiență, pe toate segmente de public.
Emisiunea prezentată de Gina Pistol a adunat în fața micilor ecrane 2.216.000 de telespectatori din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 22:34.
”Așadar, luni seară, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, și a obținut pe perioada difuzării emisiunii, 19:59 – 22:56, o audiență medie de 11,5 puncte de rating și 28,5% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 8,5 puncte de rating și 21% cota de piață și Kanal D, cu 2,9 puncte de rating și 7,2% cota de piață. Antena 1, cu "Chefi la cuțite", rămâne cel mai urmărit post de televiziune și la nivelul publicului de la orașe, cu o audiență medie de 10,4 puncte de rating și o cotă de piață de 21,4%, în timp ce următorul clasat, Pro Tv, înregistra 7,8 puncte de rating și o cotă de piață de16,1%. Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului din toată țara, unde Antena 1 înregistrează 10,3 puncte de rating și 20,3% cota de piață, urmată fiind de Pro Tv, cu 9,2 puncte de rating și 18,2% cota de piață.
De asemenea, Antena 1 a fost lider de audiență în intervalul cel mai vizionat al zilei, prime-time, situat între 19.00-23.00, atât la orașe, cât și la nivelul publicului comercial. În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, o medie de 10 puncte de rating și 25,9% cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 9 puncte de rating și 23,2% cota de piață. La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 se menține pe primul loc, cu o audiență medie de 9,3 puncte de rating și 19,6% cotă de piață, urmată de Pro Tv, cu 8,8 puncte de rating și 18,4% cotă de piață.” anunță postul de televiziune.
Vezi și: Chefi la cuțite 8 ianuarie ELIMINARE - atac în amulete
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu