Patru din zece copii și adolescenți nu se spală pe dinți de două ori pe zi și peste jumătate din ei (53%) consideră spălatul pe dinți o activitate enervantă, cu toate că recunosc că aceasta este importantă pentru sănătatea lor, potrivit unui studiul al GSK Consumer Healthcare.
Aceste statistici nu sunt surprinzătoare în contextul în care cei tineri își petrec majoritatea timpului liber în mediul online, unde ritmul de transmitere a informațiilor, precum și cel al interacțiunilor și al derulării activităților este unul mult mai alert.
În acest context, GSK Consumer Healthcare lansează aplicația mobilă #CoolBrushing, sub umbrela Zâmbește România 2017, cu scopul de a aduce în atenția adolescenților cele mai importante reguli de igienă orală și de a-i face să privească spălatul pe dinți ca pe o activitate ”cool”, parte din stilul lor de viață actual.
Pornind de la mesajele principale ale campaniei - ”Spală-te pe dinți de două ori pe zi”, ”Mergi la medicul dentist în mod regulat” și ”Adoptă o dietă sănătoasă și echilibrată” - adolescenții vor putea crea, personaliza și distribui în cadrul aplicației o serie de elemente grafice (fotografii, meme-uri, stickere) cu mesaje amuzante legate de igiena orală și spălatul pe dinți, pe conturile lor din social media.
Prin intermediul aplicației, adolescenții se vor putea înscrie în competiție pentru a deveni unul dintre cei cinci „ambasadori” Zâmbește România.
Pentru a intra în concurs, adolescenții trebuie să aibă vârsta cuprinsă între 13 și 18 ani, să descarce aplicația și să o instaleze, să își personalizeze o poză sau să genereze un meme pe care ulterior să îl salveze în telefonul lor și să insereze conținutul respectiv într-un comentariu la postarea dedicată concursului de pe pagina de Facebook Zâmbește România.
Câștigătorii vor beneficia de un ”influencer training” marca GreatTeens, unde timp de o zi vor învăța de la unii dintre cei mai vizibili vloggeri din România cum să își creeze un vlog, cum să se comporte în mediul online și cum să gestioneze comunități de fani.
Mai mult decât atât, cei cinci vor avea ocazia de a promova mesajele campaniei către publicul larg în filmulețe educaționale alături de Smiley, ambasadorul oficial al campaniei de anul acesta.
Aplicația mobilă #CoolBrushing este compatibilă cu sistemele de operare iOS și Android, fiind disponibilă gratuit în App Store și Google Play.
Adolescenții pot participa în competiția pentru a deveni ambasadorii Zâmbește România în perioada 23 octombrie – 12 noiembrie 2017.
Mai multe detalii despre mecanismul competiției și regulamentul complet sunt disponibile în mod gratuit pe www.zambesteromania.ro.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu