Salesforce a fost de acord să achiziționeze aplicația de mesagerie Slack, iar tranzacția se va ridica la 23 miliarde euro, una dintre cele mai mari sume din ultimii ani când vine vorba de fuziuni în industria tehnologică.
Conform BBC, șeful Salesforce, Marc Benioff, a descris înțelegerea drept „o potrivire perfectă”. Conducătorul companiei a încercat în ultimii ani să-și extindă oferta de software pentru a se feri să fie înghițită de Microsoft. Mutarea este considerată una inteligentă în pandemie, odată ce concentrarea s-a mutat din birouri spre munca de acasă, așa că aplicația Slack devine tot mai puternică.
„Dacă Salesforce vrea să se extindă în afara domeniului standard de vânzări... acesta este momentul, așa că reprezintă un semnal de schimbare în fața Microsoft”, a transmis analistul tehnologic Dan Ives, explicând că achiziția este un moment de „acum ori niciodată” pentru Benioff. 12,5 milioane utilizatori are Slack potrivit cifrelor din martie, pălind în fața aplicațiilor precum Microsoft Teams care se laudă cu peste 100 de milioane.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu