Fondatorul și directorul executiv al Facebook, Mark Zuckerberg, a anunțat lansarea primului serviciu de dating din istoria companiei, prefațând astfel intrarea celei mai mari rețele de socializare din lume pe o piață în creștere.
Cu prilejul conferinței anuale a Facebook sub numele F8, Mark Zuckerberg le-a dezvăluit dezvoltatorilor de software că un serviciu de dating (întâlniri amoroase) s-ar potrivi în mod natural cu profilul unei companii specializate în conectarea online a oamenilor.
Misiune: găsirea perechii celor singuri
„Sunt peste 200 de milioane de oameni pe Facebook care se declară singuri, așa că în mod evident putem face ceva în această privință”, a explicat Zuckerberg. Încă de la lansarea Facebook, în februarie 2004, utilizatorii pot să dezvăluie dacă sunt singuri sau se află într-o relație.
Accent pe protecția datelor
Zuckerberg a adăugat că Facebook va dezvolta un serviciu de dating punând accentul pe protecția datelor și a intimității utilizatorilor, un subiect sensibil pentru persoanele care folosesc platforme online de dating, dar și pentru Facebook, care se resimte după un scandal la nivel internațional cu privire la gestionarea frauduloasă a informațiilor personale.
La concurență cu Tinder
Un serviciu de dating ar putea mări durata de timp pe care utilizatorii o petrec pe Facebook și va fi „o mare problemă” pentru competitori precum Match Group Inc, în opinia lui James Cordwell, analist al pieței de profil. Match, proprietarul renumitelor aplicații mobile de dating Tinder și OkCupid, se autointitulează „lider global în dating”.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News