Apple Watch, ceasul inteligent al companiei americane cu același nume, este cel mai bine vândut smartwatch de anul trecut
Apple Watch, ceasul inteligent al companiei americane, este cel mai bine vândut smartwatch de anul trecut și a întrecut întreaga industrie elvețiană, conform The Verge.
Estimările făcute de Strategy Analytics arată că Apple a vândut aproape 31 de milioane de unități în 2019, cu o treime mai multe față de anul precedent. În contrast, industria ceasurilor elvețiene, printre care Swatch sau TAG Heuer, a generat vânzarea a doar 21,1 milioane unități, în scădere cu 13%.
„Ceasurile analog rămân populare în rândul consumatorilor mai în vârstă, dar cumpărătorii tineri înclină spre smartwatch-uri și alte brățări computerizate", a transmis Neil Mawston, directorul executiv al Strategy Analytics.
Un alt analist al companiei, Steven Watlzer, este de părere că: „Producătorii tradiționali de ceasuri elvețiene, precum Swatch și Tissot, pierd lupta cu smartwatch-urile. Apple Watch livrează un produs mai bun, prin canale de piață mai adânci și este atrăgător pentru consumatori mai tineri care vor tot mai multă tehnologie la încheietura lor. Fereastra în care mai pot avea ceasurile elvețiene un impact asupra smartwatch-urilor se închide".
Cu toate că Apple Watch a dominat piața smartwatch-urilor pentru mulți ani deja și a întrecut întreaga industrie elvețiană doar în trimestre, în 2017, anul trecut a fost primul an complet în care produsul a reușit să se plaseze deasupra competitorilor analog.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu