Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, lansează în premieră cardul de servicii post-vânzare Arctic Dolce Vita.
Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, lansează în premieră cardul de servicii post-vânzare Arctic Dolce Vita.
Cardul Dolce Vita reprezintă un pachet unic de servicii de garanție, instalare, mentenanță și intervenții, care oferă avantaje competitive pentru întreaga durată de folosire a produsului:
Cardul este disponibil atât pentru un produs nou achiziționat, cât și pentru un produs Arctic deja cumpărat, care se află în perioada de garanție.
Prețul este de 90 de lei și se poate comanda de pe site-ul www.arcticdolcevita.ro sau prin intermediul Arctic Call Center apelând 0245.605.111 sau 0372.015.111 (tarif standard în rețelele Telekom sau Vodafone).
Până la 31 decembrie 2014, Arctic desfășoară o campanie promoțională prin care, la fiecare produs Arctic de top achiziționat din magazinele partenere, consumatorul primește gratuit cardul Dolce Vita.
Astfel, de acum, consumatorii Arctic nu vor mai achiziționa doar un produs electrocasnic, ci un pachet complet de extra beneficii care le oferă suport și încredere în serviciile de care se vor bucura pe termen lung.
Service-ul Arctic este singura rețea națională de service-uri proprii aparținând unui brand de electrocasnice, ce oferă pe lângă beneficiile standard, precum 3 ani garanție și 30 de zile banii înapoi dacă nu ești multumit de produs, servicii profesioniste asigurate de experți.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu