Cel mai apreciat show de televiziune, Asia Express, a dat din nou lovitura. Antena 1 a stabilit un nou record de audiență.
Ediţia difuzatã duminică, 12 aprilie, s-a impus ca lider detaşat de piaţã şi a doborât recordul de audienţă, înregistrând cele mai mari cifre din toate cele trei sezoane la nivelul ratingului, în rândul publicului comercial. Antena 1 a fost lider de piaţă şi la nivelul Prime-Time-ului (intervalul cuprins între 19.00-23.00), pe toate categoriile de public.
Aşadar, conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, şi a obţinut, pe perioada difuzării Asia Express (20:01-22:54), o audienţă medie de 13.4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 32.9%, faţã de urmãtorul clasat, Pro TV, ce înregistra atunci 8.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 20%. Şi în mediul urban, Asia Express a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând 10.2 puncte de rating şi 20.9% cotã de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã de Pro TV, care la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar înregistra 8.3 puncte de rating şi 17.1% cota de piaţã. Şi la nivelul întregii ţări, cei mai mulţi telespectatori au ales să urmărească Asia Express- Drumul Comorilor, show ce a fost lider de audienţă cu o medie de 9.6 puncte de rating şi 19.4 cota de piaţă, în vreme ce Pro TV se clasa pe poziţia secundã cu o medie de 8.5 puncte de rating şi 17.1% cota de piaţă.
În minutul de aur, înregistrat la 22:35, aproape 2 milioane de telespectatori la nivel naţional urmãreau cu sufletul la gură aventurile celor 4 echipe în Taiwan.
VEZI ȘI: Asia Express continuă cu degustări exotice în Taiwan - gât de raţă şi oul centenar
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News