Blocarea site-ului s-a produs după ce s-a constatat că acesta a fost comunicat prin e-mail mai multor persoane, în numele băncii, şi era însoţit de mesajul: 'Recent am determinat că login-ul în contul dumneavoastră s-a realizat de pe diferite computere şi au fost încercate o gamă largă de parole pentru logare. Drept urmare contul dumneavoastră a fost blocat. Pentru a debloca contul vă rugăm să vă confirmaţi datele! Apăsaţi link-ul de mai jos pentru a vă confirma datele contului'.
'Centrala băncii ne-a informat cu privire la blocarea accesului la site-ul respectiv. Tentativa de phishing se referea la utilizatorii BRD-Net. Tentative similare au fost şi la noi, şi la alte bănci. În 2010 nu am avut nicio informaţie cu privire la o eventuală pagubă de pe urma acestei activităţi de phishing', a declarat Kalman Bartha, directorului executiv al sucursalei Târgu Mureş şi al BRD Grup Mureş , citat de Agerpres
Directorul executiv al BRD Grup Mureş a precizat că la accesarea BRD-Net, clienţii sunt avertizaţi că banca nu solicită, în nicio situaţie, informaţii confidenţiale prin e-mail (user/parola, număr de card, data expirării acestuia, codul PIN) şi că informaţii precum parola şi codul PIN nu trebuie divulgate sub nici un motiv, nimănui, nici măcar Băncii.
Atacul s-a produs în urmă cu două zile, mesajul a fost adresat prin e-mail, iar până în prezent niciun client nu a reclamat faptul că ar fi căzut victimă tentativei de phishing.
Centrala BRD-Groupe Societe Generale a anunţat miercuri oprirea, de joi, ora 22,00, până vineri, ora 9,00, a reţelei de ATM-uri şi POS-uri a băncii în vederea realizării unor lucrări de mentenanţă, în acest interval cardurile emise de bancă neputând fi utilizate pentru plăţi la comercianţi şi retrageri de numerar, în România sau în străinătate.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News