Au început înscrierile pentru admiterea la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (FJSC) la programele de licență Jurnalism, Comunicare și Relații publice, Publicitate. Înscrierile au loc până pe data de 13 iulie.
Pentru programele de master ale FJSC înscrierile au loc până pe data de 16 iulie. Candidații depun actele de înscriere online pe site-ul facultății la adresa www.fjsc.unibuc.ro
FJSC scoate anul acesta la concurs 127 de locuri la buget, la învățământ cu frecvență, astfel: 43 de locuri la specializarea Jurnalism, 43 de locuri la Comunicare și Relații publice, 41 de locuri la specializarea Publicitate;
La taxă sunt scoase la concurs: 86 de locuri la specializarea Jurnalism, 86 de locuri la Comunicare și Relații publice și 33 de locuri la specializarea Publicitate.
La programele de master, învățământ cu frecvență, FJSC scoate la concurs 139 de locuri la buget.
Examenului de admitere la nivel licență este compusă din proba scrisă la limba română și nota finală a candidatului de la bacalaureat, astfel: 50% nota de la examen de admitere, adică 25% - un test grilă limba română (vocabular) și 25% - o argumentare pe o temă dată; și 50% nota finală (media) de la examenul de bacalaureat.
Actele necesare la înscriere se regăsesc la adresa: www.fjsc.unibuc.ro/admitere-licenta/
Decan FJSC, conf. univ. dr. Antonio Momoc: „FJSC se numără printre acele câteva facultăți care mențin și organizează în fiecare an un proces de selecție bazat pe un examen scris. Pentru specializările jurnalism, comunicare și relații publice și publicitate îi încurajăm pe candidații care au o cunoaștere bună a limbii române, proprietatea termenilor folosiți, lecturi solide și o vastă cultură generală.”
Prodecan FJSC, conf. univ. dr. Romina Surugiu: „Programele de licență și master ale singurei facultăți de stat de jurnalism din țară pregătesc viitorii specialiști în comunicare publică, jurnalism tematic, relații publice sectoriale, publicitate, toate sub impactul transformărilor digitale. Facultatea s-a distins permanent prin examenul riguros de admitere la limba română. Anul acesta selecția candidaților va ține cont de rezultatele obținute la bacalaureat într-un procent de 50%.”
Programele de master ale FJSC formează specialiști în domeniile: Campanii de Comunicare în Publicitate și Relații publice, Comunicare și Resurse Umane, Jurnalism și Comunicare politică, Jurnalism tematic, Managementul Instituțiilor Media, Producţie multimedia şi audio-video, Modă, publicitate, consum. FJSC propune absolvenților și programe masterale în limbi străine: Advertising and Digital Communication și Médias, développement et société. Cursurile și specializările propuse pregătesc și formează studenții în educația media, alfabetizare digitală, etica și integritatea academică, combaterea dezinformării, propagandei și a cenzurii, contracararea fake news, comunicarea publică.
Examenele de admitere la licență vor avea loc la sălile R1, R2, R3 din sediul Facultății de Chimie a Universității din București (Bd. Regina Elisabeta, nr. 4-12), astfel:
Specializarea Comunicare și Relații Publice - 17 iulie, prezentarea candidaților la sală la ora 09:00, începerea examenului la ora 10:00.
Specializarea Publicitatea 18 iulie – prezentarea candidaților la sală la ora 15:00 la sală, începerea examenului la ora 16:00.
Specializarea Jurnalism, 19 iulie - prezentarea candidaților la sală la ora 09:00, începerea examenului la ora 10:00.
Examenul de admitere la programele de master va avea loc în perioada 19-21 iulie la sediul Facultății de Jurnalism din Complex Leu, Bd. Iuliu Maniu 1-3, etajul 6.
FJSC - Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București și-a propus să fie terenul de pregătire în domeniul Științe ale comunicării, menit să formeze profesioniști pentru industria marcom. Programele de studiu au o puternică latură practică și se desfășoară în cooperare cu organizații media, cu agenții de publicitate și relații publice cu obiectivul de a profesionaliza industriile creative și de a licenția profesioniști în comunicare publică, în jurnalism și publicitate.
Viziunea FJSC este orientată către profesionalizarea presei, independența editorială, responsabilitate și respectul față de interesul public. Etica profesională în comunicarea publică, în utilizarea noilor tehnologii, educația media și combaterea dezinformării reprezintă principiile academice și instrumentele formării profesionale prin care încurajăm o cultură politică a participării și implicării democratice.
Misiunea instituțională a FJSC este una de formare a unor jurnaliști și comunicatori responsabili cu obiectivul major al protejării interesului public, al informării corecte a opiniei publice și al promovării valorilor democrației contemporane.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News