Criza financiară prin care trece TVR este dublată de lipsa de performanță la nivelul audiențelor. Televiziunea de stat nu reușește să concureze cu posturile private mai ales la nivelul știrilor și al dezbaterilor de interes public, care sunt, teoretic, misiunea unei televiziuni publice.
Potrivit unei analize paginademedia.ro, dacă Știrile ProTv de la ora 19 adună în medie peste 1 milion de telespectatori pe fiecare ediție, TVR are audiențe de cinci ori mai mici, reușind să mobilizeze doar 200.000 de telespectatori la principalul său program de știri.
Cel mai vizionat talkshow, în ianuarie, a fost România în 60 de minute, realizat la RTV de Denisa Pascu. Difuzată în weekend, emisiunea a avut o audiență aproape triplă față de emisiunea Prim Plan, a TVR, difuzată în cursul săptămânii (390.000 de telespectatori pe ediție, în medie, față de 102.000).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu