Antena 3 a încheiat luna februarie 2015 cu un avans confortabil de audiență în fața celorlalte posturi tv din nișa sa.
Conform cifrelor oferite de Kantar Media, Antena 3 a ocupat locul 3 în piața la nivelul întregii zile, după puternicele PRO TV și Antena 1, și cu o audiență dublă față de următorul post de știri din clasament. Mediile în luna februatie sunt de 3 puncte rating și 10.8% market share, informează Antena 3.
În prime time, diferența dintre Antena 3 și concurenții direcți a crescut semnfiicativ, postul de știri IMG înregistrând 5.3% rating și 10.1% cota de piață.
În ierarhia celor mai urmărite emisiuni difuzate de posturile de ştiri, Antena 3 a condus detaşat, „Sinteza zilei cu Mihai Gâdea", „Exces de putere cu Oana Stancu si Adrian Ursu", "Punctul de întâlnire cu Radu Tudor", „Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu" si „Secvential cu Adrian Ursu" alcătuind top 5 programe cu cel mai mare rating.
Comparativ cu luna februarie 2014, Antena 3 a înregistrat creșteri de audiență pe absolut toate sloturile orare.
În medie, peste 3.200.000 de telespectatori au urmărit în luna februarie cel puțin un minut programele Antena 3.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu